sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Who i need to be?

Oon tässä pohtinut tänään sitä, että mitä kaikkea "olen valmis tekemään siihen nähden että olisin hoikka", oon löytänyt urheilun ilon ja aijon pitää siitä kiinni, mutta teen sen kyllä edelleenkin siksi, koska mulle tulee siitä hyvä olo, tärkeintä mulle ei edelleenkään ole se, että minun on pakko olla laiha ja timmi. Tottakai se kolkuttelee takaraivossa, että jos olisin joskus tuon näköinen, niin olisinko onnellisempi? Mutta oon melkein satavarma, että sen onnen täytyy tulla jostain muualta kun siitä että näkyy vatsalihakset? Jos olen väärässä hihkaiskaa. Mutta kun oon nähnyt monta kaunista upeaa naista ulkoisesti ja kuulllut, että eivät he ole onnellisia, he löytävät koko aika itsestään jotain "uutta" vikaa se on surullista. Tiedän toki, että onnellisuus on kokonaisvaltainen asia elämässä. Mutta se mitä minuun tulee niin en tiedä olenko ihmisenä niiin kunnianhimoinen ja kaikki tai ei mitään asenteella eteenpäin, että tekisin kaikkeni ollakseni laiha? Haluan näyttää terveeltä ja olla terve, haluan voida ja näyttää hyvältä, mitä se sitten ikinä onkin, kauneus on katsojan silmissä? Mulle on joskus sanottu että " sulla on sellainen kroppa josta ei voi tulla pientä ja laihaa" en tiedä onko se totta, mutta jotenkin oon aina ollut sitä mieltä ja turvautunut siihen, että minusta ei voi tulla sellaista ja ehkäpä siksikään en "haaveile" niin paljon kun muut että olisin laiha.
Mutta onko oikeesti tän päivän yleinen ulkonäköihanne olla laiha? Oma ulkonäkö ihanteeni on vain hieman erillainen.
Onko se elämä kivaa jossa punnitaan vaa'an kautta jokainen suupala? Itse koen asian hieman toisella tavalla, niin, että mulla on yksi ainut elämä ja en halua punnita jokaista suupalaani ja olla totaali kieltäytyjä kaiken suhteen. Toki itsekin seuraan mitä syön ja katson mitä suuhuni laitan, sillä mun kehossa näkyy heti se, jos oon poikennut minun perus ruokavaliosta, mutta pointti tulee tässä jos mun tekee huomenna päivällä syödä sukulaku, niin sen syön, tuntematta siitä huonoa omatuntoa.
Mutta Katsotaan miten tästä jatketaan :) Jokainen tietenkin tekee elämällään niin kuin haluaa, ja mistä tulee onnelliseksi, mutta muistakaa myös oikeasti nauttia elämästä ja olkaa itselleen armollisia. Ja minä pidän pääni pystyssä ja nautin matkasta minne ikinä se minua viekin :)
Ja muistakaa lukijat, todellinen kauneus on muutakin kuin hyvä ulkonäkö, todelliseen kauneuteen tarvitaan myös kaunis sisältö <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)