lauantai 18. toukokuuta 2013

Härdelli!

Elämä on yhtä härdelliä ollut koko viikon! Kauhee kiire töissä, kun meillä alkaa maanantaina iso päivän kestävä tapahtuma niin oon joutunut kaiken järjestää pelkästään veljeni kanssa. Eilen olin töissä 8,5h ja pidin yhden 10min ruokkiksen, että vedin vaan ruoan nassuun! Töistä kun pääsin menniin rakkaan ystäväni kanssa salille(tein pelkästään saliohjelmani en edes lämpännyt, kun mulla oli jalat _todella_ väsyneet kun koko päivän jouduin juoksee myymälässä edes takaisin. Olin tosi väsynyt salilla, tykkään enemmän käydä aamulla salilla, jolloin olen pirteimmilläni ja sillon ei ole vielä ajatukset duunissa. No sain kun sainkin tehtyä treenini ihmeen kaupalla, mutta ei ollu sitä hyvää draivia päällä mikä normaalisti on. Salilta mentiin ihanaisen kanssa amarilloon ja söin valkosipulikanaa salaatilla, huh, se oli todella valkosipulinen :D mutta namskis, hyvää ja terveellistä!! Tänään työt alkoi tukussa käymisellä ja järjestämisellä maanantain asiakkaiden kahvitustilaisuus.. Nyt kaikki miltei valmista, ja pieni breikki nyt ja sitten ahertamaan kamppis hintalaput paikoilleen :) Töiden jälkeen menen veljeni perheen kanssa uimaan ja sen jälkeen luvassa erään ystävän kanssa treffit.

Eipäs muuta ihmeellistä, huomenna bodypumppiin ja vesijuoksemaan vakio sunnuntai seurani Marin kanssa <3 luvassa siis kikattelua ja urheilua :)

Ihanaa viikonloppua lukijat <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)