maanantai 27. toukokuuta 2013

Hyvä paha viikonloppu!

Perjantainamenin aamulla salille ja aamulla oli myös aika ihotautipoliklinikalle, jossa todettiin mulla olevan nivelpsoriasis, mulla todettiin psoriasis joskus 10 vuotta sitten, kun mun sääret olivat ihan kauheassa kunnossa, mutta sen jälkeen kun se todettiin sillon 10 vuotta sitten ja sain siihen lääkekuurin niin se on ollut oireeton. Mutta perjantaina siis ihopolilla todettiin mun vasemman nimettömän kynnessä olevan psori ja siitä on aiheutunut nivel-psori. Oli kivaa saada diagnoosi, koska oon todella turhautunut ollut tämän sormen kanssa, joka on mennyt erittäin huonoon kuntoon ja se kipuilee älyttömästi. Tänään menen ottamaan siihen kortisonipiikkejä, koska lääkeitä mulle ei enää myönnetä, koska oon syönyt lääkkeitä kohta puolivuotta tuohon sormeen ja mun pakki ollu ihan sekaisin. Odotan kotiin myös lähetettä röntgeniin jotta nähdään ettei sormeen ole ehtinyt tulla nivelvaurioita pahimmassa tapauksessa. Mutta se siitä, perjantaina menin ystävien kanssa amarilloon syömään, ja söin kanasalaatin, namskis, amarillon kanasalaatti on vaan niiiin bueno. Sit käytiin tyttöjen kanssa vähän kruisailemassa ja menin kotiin... Nukuin äärimmäisen huonosti pe-la välisen yön, mun vammais-sormi v*ttuili todella pahasti sitä särki, jomotti ja se tykytti. Olin repiä sen pois kokonaan. Aamulla oli sitten aika mennä bodypumppiin, en olis jaksanut, koska sormi oli niiiin kipeä, mutta eipä ollut enää aikaa sitä peruuttaa joten sinne oli mentävä. No onneksi menin vaikka säätämistä oli tuon vammais-sormen kanssa. Mutta sain hyvän treenin tehtyä ja olin ylpeä itsestäni kun jaksoin mennä. Jumpasta suoraan menin mökille äitin ja isin luokse, mökillä istuin auringossa ja köllöttelin välillä vaan sohvalla, oli ihana levätä. Mökiltä ajelin kaupunkiin ostamaan karkkia ja sipsiä ja vuokraamaan elokuvia, koska mulla oli se herkuttelu päivä. Myös makkaraperunat meni nassuun iloisesti :D Sipsejä en sit jaksanutkaan syödä :(  Sunnuntaina aamulla heräilin ja lähdin sitten lenkille, shortsit ja toppi vaan päälle ja musiikki soimaan, menin jonkun 6km kävellen reippaasti ja välillä hölkäten, sit äiti otti kyytiin ja lähdettiin rääkkylään tätini luokse. Päivä menikin siellä ja nautin maitorahkaa ja mansikoita ja oli kivaa :) Rusketuskin tarttui kivasti lenkin aikana ja sen jälkeen aurinkoa ottaen! Viikonloppu meni äkkiä, ja olin eilen illalla niin väsynyt kun olin ollut koko päivän melkein pihalla joten 20:00 olin jo melkein unten mailla :D

Tää aamu alkoi kuntosalilla, hyvin väsyneissä merkeissä, mutta onneksi menin.
Herkuttelu päivä on ohi ja takaisin ruotuun! Aamu alkoi eilen jo puurolla kuten tänäänkin! Hyvä ruoka, hyvä mieli ja hyvä olo, näinhän se menee.


Tällä viikolla urheilua tulee seuraavat:
Maanantaina: Kuntosali
Tiistaina: Kuntosali
Keskiviikkona: Bodystep
Torstaina: Vesijuoksu
Perjantaina: Kuntosali
Sunnuntaina: Bodypumppi


pientä brunaa saatu

kesämökin näkymää

ihopolilla odottelua

Love Pink-legginssit, en saanut parempaa kuvaa bebasta :D


Onnellinen Bambi mökillä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)