tiistai 14. toukokuuta 2013

i wanna learn to live healthy life

mie ihan oikeasti ja aidosti haluan oppia elämään terveellisesti ja oppimaan syömään ja tykkäämään monista kasviksista javihanneksista, mistä en niin kamalasti pidä. Oon oppinut pikku hiljaa jo syömään keitettyjä kasviksia, jokaisella lounaalla on lautasella keitettyjä kasviksia (jos ei niin sitten on salaattia). Oon oppinut syömään kaurapuuroa joka on huippu hyvää mielestäni aina ollut, ja on hyväksi masulle kun saa kuituja. Haluaisin oppia tekemään herkullisia ja terveellisiä vihannes ja kasvispainotteisia ruokia ja oppia syömään muutakin kun keitettyjä porkkanoita, kurkkua, tomaattia ja salaattia :D Eli mun täytyy löytää kokki-mies! Leipä on aina ollut mun rakastan herkkua, joten nyt oon koittanut ja onnistunutkin vähentää sen syöntiä, syön kerran päivässä 2-3 ruisleipä palasta tai sit en ollenkaan, ja mulle tää on huikee menestys, koska ennen söin leipää _aina_ ruisleipää syön päivällisen korvikkeena jos en jaksa mitään ruokaa tehdä :( Pyrin pääsemään tästä tavasta eroon, että en jaksa tehdä ruokaa, koska toki parempaa olisi syödä ihan kunnon ruoka jossa on vähän hiilareita esim riisin tai perunan muodossa ja lisänä lihaa + kasviksia. Pyrin menemään siihen suuntaan. Haluaisin oppia syömään, munakoisoa, parsaa, lanttua(tykkään raakana), kukkakaalia(tykkään raakana) jne. Jospa tässä koittaisi totutella pikkuhiljaa syömään noita kasviksia ja vihanneksia, joihin täytyy vain totutella ja pikku hiljaa oppia sitä kautta niitä syömään. Ajattelin viikonloppuna ostaa maitorahkaa ja tuoreita mansikoita ja syödä iltapalaksi semmoisen setin :)
Ruoalla on tosi suuri merkitys omassa olossa, mitä paremmin, terveellisemmin ja oikeaoppisimmin syön, sitä paremmin minä voin!

Eilen lähti tilaukseen ebaystä: Ihana Victoria Secretsin Pink huppari sekä legginssit! Jos eivät ole hyvät laitan ne tänne myyntiin :)

Eilen töiden jälkeen en olis ollenkaan jaksanut mennä combattiin, mutta pakkohan se oli kun se oli päätetty ja suunniteltu, että sinne menen. Onneksi menin, tuli niin hiki, että oksat pois ja hikoileminen on aina ihan huippu :)) Kotona olinkin vasta 20:00 ja syömään ja suihkuun ja sänkyyn odottamaan nukku-mattia.

Aamu alkoi kuntosalilla, oli tosi kiva fiilis lähtee salille tekemään treeniä :) En jaksa kirjoitella taas, että mitä tein siellä ja millä painoilla, koska treeni on nyt aina tuo sama. Mulla meni tuohon treeniin 1h ja mulla oli aika hyvin aikaa jälellä joten tein vielä ylimääräisen treenin jalkaprässissä kun sitä laitetta niin kovasti rakastan :D

Ihanaa tänään päästä töistä kotiin suoraan!!! Huomenna luvassa aerobinen treeni, piloxing.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)