tiistai 21. toukokuuta 2013

Uusi viikko, ihania ystäviä! tykkään!

Uusi viikko alkoi eilisen tapahtuma päivän ansiosta hyvinkin vilkkaasti :) Töissä hurahti melkein 9h! No muta palataanpas lauantaihin! Lauantaina töitten jälkeen menin vesikkoon uimaan veljen perheeni kanssa, oli hyvin erillainen uintireissu, nimittäin leikittiin vaan ja hengailtiin :D Lauantaina mulla oli sitten maha tosi kipeä loppu illan ja olinkin tosi kalpea ja väsynyt, mahakin oli sekaisin, en oikein tiedä johtuuko tää nyt antibiotti kuurista vai jostain muusta. Mutta koko aika on maha vähän sekaisin. Sunnuntaina olin jo sitten parempana, ja jaksoin mennä bodypumppiin ja solariumiinkin :) Menin yksin koska sunnuntai suhina kaverillani oli muuta menoa <3 Illalla oli hyvä olo kun olin käynyt jumpassa ja söin kotona grillattua broileria ja yhen makkaran ja aurinkosalaattia ja jälkkäriksi maitorahkaa + pakastemustikoita, oli hyvää namskis.
Eilinen työpäivä meni juosten, jalat huuti hoosiannaa kun pääsin töistä, mutta ei auttanut, oli lähdettävä siltikin bodypumppiin :) Jumpan vedin täysiä ja oli super hyvä fiilis! Jumpan jälkeen menin ihanan ystäväni Siskon luokse ja hänen pienen 1-vuotiaan tyttärensä luokse, Netta-neiti oli täyttänyt 1-vuotta reilu viikko sitten joten hän sai avata minun lahjat. Syötiin yhdessä ja höpöteltiin tyttöjen juttuja ja aika meni kuin siivillä, niin kuin yleensä. Eilen tuli todella hyvä dokumentti ylen kanavalta 2 kello 22:00-23:00 / Cherry Healey: Itsetunto

Suosittelen lämpimästi tuon ohjelman katsomista!! Oli erittäin hyvä!!

http://yle.fi/ohjelmat/2145392

Tänään menen vesijuoksemaan Marin kanssa <3 Ihanuutta.
Ja huomenna pääsen suukottamaan kummityttöni Vanessan hengiltä <3

Tällä viikolla aijon urheilla:
Maanantaina: Bodypumppi
Tiistaina: Vesijuoksu
Keskiviikko: Kuntosali
Torstai: Zumba
Perjantai: Kuntosali
Lauantai: Bodypumppi

Viikonloppua odotan jo innolla, koska mulla ei ole töitä silloin!!!! Ja mun sallittu herkuttelu päivä on sillon! :D

Tiistaina 4.6 olis lähtö Helsinkiin! Ja lähden ti-ma ja oon maailman onnellisin kun pääsen näkemään Jasperia, Romeota ja Katjuskaa <3 Mulla ikävä ihan tuhottoman kova niitä poikia <3
aaaaw <3 Lähden Tiistaina 4.6 ajelemaan heti kun vaan töiltäni ennätän, toivon mukaan viimeistään 16:00, lähden pitkästä aikaa yksin ajelemaan, vähän jännittää, mutta enköhän mä selviä :)


Kiloklubi kertoi ensimmäistä kertaa viimeviikon jälkeen, että olin liikkunut oikein :D

Tällainen laiskimus makaili lauantaina sohvalla :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)