torstai 28. marraskuuta 2013

Joulukiirettä!

Huh huisketta!
Töissä on siis tänään joulunavajaiset :) Purin tuossa eilen 750kpl öljysumuttimia sun muuta!
Urheillut oon reippahasti vaikka välillä vähän takkuaa kun on meinaan nää naistenvaivat niin sillon en oo kyllä oma itseni. Mulla on koko aika nälkä, turvottaa JA VÄSYTTÄÄ. Mulla oli tänään zumba varattu, mutta peruin sen, syystä, että, OON JUOSSUT TÖISSÄ TÄNÄÄN KUN HULLU. Koko päivä tähän mennessä (15:00) oon kävellyt KOKO aika 7-tuntia. Mulla on jalat ihan sika kipeet jo nyt. Päätin, että meenkin salille kun yksinkertaisesti en vaan jaksa enää olla jaloillani. Aamu salin skippasin myös kun piti olla töissä jo 8 aamulla järjestelemässä joulunavajaisia, mutta meen siis töistä suoraan ja sieltä vielä näkemään ystävääni <3

Viikonloppu menee töissä ja päätin, että urheilen myös paljon! Toivon, että saan jonkun tehobuustauksen taas terveelliseen elämään ja treenaamiseen, jotenki nyt on vähän ollut ruokailu niin ja näin. Vihaan tätä kiirettä, sillon kaikki aina hajoaa käsiin. En oo siis viettänyt aikaani missään mäkissä :D Mutta, tulee syötyä pikkusen liikaa ja närpittyä, tuhma minä. Mutta päätin, että teen parhaani ruokailun suhteen ja otan itseäni niskasta kiinni, NYT.

Oon päättänyt, että etsin uuden työpaikan ja nyt sen sanon ääneen. Tykkään miun työstä ja asiakkaista ihan hulluna. Mutta on se olo, että kaipaan lisää haasteita. Oon jutellut tästä lähimmäisten kanssa, ja he ymmärtävät, että on aika mennä eteenpäin elämässä. Vaikka on kunnia olla töissä perheyrityksessä ja oon oppinut täältä korvaamattomia asioita, niin silti on se tunne, että on aika tehdä muuta. Onneksi sain täyden tuen myös iskältä, hän ymmärtää hyvin, että kodinkoneala ei henkilökohtaisesti ole kutsumusalani. Se, että etsinkö töitä Joensuusta vai muualta, niin vastaus on, että Joensuusta sekä muualta. Pitäkää peukkuja, että käy hyvin. Panostan enemmän työnhakuun lomani jälkeen!

Ei mulla muuta, melkein kaikki joululahjat oon jo ostanut :D Tykkään ostella, antaminen on niin paljon kivempaa kun saaminen <3

joulunavajaisissa punaisessa paidassa :)

Zarasta ostettu ihana NYC-paita, ja ihan mielettömän ihanaa matskuu!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)