tiistai 2. huhtikuuta 2013

Pääsiäinen! Nyt alkaa uusiviikko!

Pääsiäinen meni loistavan hyvin! Rakkaat Johanna ja Antti tuli torstaina meille :) valvottiin Johannan kanssa puolille öin ja oli tosi kivaa jutella tyttöjen juttuja! Perjantaina sitten tehtiin aamulla johannalle kynnet ja ne lähti sitten sukulaisiaan moikkaamaan ja minä jäin kotiin lepäämään ja keräämään voimia iltaa varten :) 6 maissa rupesi tulemaan jo ihmisiä meille :) tuli Mari, Joona, roosa, Pete, sisko, Niko ja tietenkin minä Johanna ja Antti :) meillä oli super hauskaa! Lähdettiin sitten baariin koko konkkaronkka!
Lauantaina mentiin Johannan kanssa keskustaan kahdestaan syömään ja oli tosi hauskaa! Illalla oli taas aiheena lähteä vielä kerran juhlimaan, ja kyllä me osataan pitää hauskaa! Baarissa törmäsiin ihaniin naisiin, Johannaan, Saaraan ja Nooraan <3 sunnuntai menikin vain sängyssä kuten arvata voitte! Olin niin huonona että ei mitään järkeä :( maanantaina lähti Johanna ja Antti takaisin Helsinkiin ja ikävä heitä jäi <3 eilen menin Astan luokse kylään ja siitä mentiin Amarilloon herkuttelemaan :) amarillosta täytyi suunnata kotiin! Olin niin väsynyt!
Tänään mulla on vapaapäivä! Ja istun tällä hetkellä tatuointi tuolissa!
Jee!
Uusi tatuointini on korvan taakse kaksi sulkaa! (Leon muistolle) <3
Tänään menen jumppaan! Pakko saada arki käyntiin ja ottaa arjesta kiinni!
Tällä viikolla luvassa
Tiistaina: bodytrimmi
Keskiviikkona:kahvakuula
Torstaina:sali
Lauantaina:kahvakuula
Sunnuntaina: ihanan Marin kanssa bodypumppi <3

Kuva kooste pääsiäisestä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)