sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Ihana viikonloppu!

Olin perjantaina töissä mutta salilla käynti peruuntui koska ystäväni joutui sen perumaan joten jäin sitten ylitöihin ja menin töiden jälkeen näkemään ystävää Amarilloon ja söin yli hyvän kanasalaatin jälleen kerran, ah!!!! Lauantai aamuna oli herätys ja Pumppiin meno! Ystäväni oli siellä ensimmäistä kertaa ja hän piti kovasti :) jumpan jälkeen menin kotiin ja värjäsin kulmat, lakkasin varpaan kynnet ja tein Rakennekynnet :) oli kiva hiukan kaunistautua kun oon nykyisin ihan poikatyttö, kävelen tennareissa ja ei oo kynsiä yms :D lauantai illan elokuva peruuntui koska ystävättäreni tanssi jalkaa vipatti ja minua nukutti :D ja tänään oli luvassa ohjelmaa joten pidän aina lupaukseni :) ohjelmassa oli pumppia jälleen kerran ja kaunistautumista Marin kanssa <3 oli erittäin hyvä pumppi tänään sekä eilen! Jalat on niin poikki että ei järkeä! Toki hyvällä tavalla :))))) tätä tunnetta lisää!!! Oon ollut tosi väsynyt koko viikonlopun joten oon nukkunut 10h yöunia :))
Huomenna töitä ja sitten alkaa mulla jo vappu ja kuukauden tipaton päättyy :) mulla jo niin iso ikävä punaviiniä !!!
Tällä viikolla urheilin seuraavat:

Ma:välipäivä
Ti:bodystep
Ke:core
To:bodycombat
Pe:välipäivä
La:bodypumppi
Su:bodypumppi

Tavoitteena olis saada viikkoon 3h aerobista ja 2-3h lihaskuntoa!

Tulevan viikon urheilut:
Ma: bodycombat
Ti:välipäivä
Ke:välipäivä
To:bodypumppi
Pe:sali
La:lenkkeily 1h (tai muu aerobinen)
Su:bodypumppi

Leppoisaa sunnuntain loppuiltaa <3







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)