tiistai 23. huhtikuuta 2013

anteeksi blogi hiljaisuuteni!

Sunnuntaina olin ralvis-messuilla ja bodypumpissa, tunti oli erittäin hyvä ja jaksoin tehdä taas kerran isommilla painoilla, i feel great! Sunnuntai iltana otin pidennykset pois ja söin paljon vihreetä illalla, söin uunissa paistettuja kanapihvejä, keitettyjä porkkanoita, kurkkua, ja keitettyä kananmunaa. Ja illalla söin vielä banaanin ja mandariinin, olipas ihanan kevyt olo eilen kun heräsin :)
Oon ollut hieman alla päin muutamista asioista, ja yritän nyt ryhdistäytyä ja ajatella positiivisesti. Eilen en mennyt islon pumppiin koska, mulla oli vatsa sekaisin koko päivän ja itse asiassa on kyllä tänäänkin ollut, mutta tänään aijon jo mennä. Illalla mulle tuli masennus, että skippasinko pumpin sen takia että mulla oli vatsa sekaisin, mietin, että oliko syy liian höveli olla menemättä pumppiin? Joten petyin itseeni, ja mietin taas, että oon luovuttaja. Noh eilen oli muutenkin kurja päivä, töissä ja yksityiselämässä, mutta tänään voin taas paremmin. Mulla on tosi paljon stressiä ja ahdistusta mun töistä, koska joudun hoitamaan reklamaatioita jotka ei kuulu oikeasti mulle, joten en ole kovinkaan omalla alueella ja en pidä tästä yhtään, että olen asiakkaiden sylkykuppi. Tää on kamalaa, mulla on melkein joka päivä pahamieli ja en oo yhtään oma itseni. Mutta iloisiin uutisiin, voitin karjalaisen eurolla-lähtee huutokaupassa itselleni Forever Joensuulle 2 kuukauden kuntosali-ryhmäliikunta kortin 120€ olin innoissani, tää helpottaa mun kukkaroa huomattavasti, koska normaalisti mulle menee viikossa noin 44€ rahaa urheiluun, koska mulla ei ole jäsenyyttä mihinkään. Mutta tänään käyn lunastamassa kortin ja aloitan urheiluviikkoni modernilla bodystep-tunnilla, hiukan jännittää, koska tiedän kyseessä olevan erittäin raskas, koska tunnilla askelletaan noin 45min laudalle, mutta mulla on olo, että tänään rasvanpolttoa kiitos! Sitä kuitenkin mun keho tarttee eniten, koska mussa on rasvaa ja paljon.Varasin muuten ensi tiistaiksi kampaajalle ajan ja tukka menee kokonaan mustaksi, ja ehkä luvassa myös uusi tukka malli kokonaan ;)

Alle listaan tän viikon suunnitellut urheilut:

Tiistaina:bodystep
Keskiviikko:core
Torstai:bodycombat
Perjantaina:sali
Lauantaina:bodypumppi
Sunnuntaina:bodypumppi

Toivottavasti lukijoilla alkanut viikko iloisimmissa merkeissä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)