torstai 28. maaliskuuta 2013

Ette usko :D

Eilen olin kahvakuulassa töitten jälkeen ja kiukuttelin mennessäni sinne kun en olis halunnut mennä :D mutta menin ja oli helvetin hyvä kahvakuula tunti! jaksoin koko tunnin tehdä 6kg kuulalla! aikasemmin tein, yhden käden liikkeet 4kg kuulalla mut nyt päätin että vedän koko treenin 6kg kuulalla ja oli tosi hyvä treeni ja aamulla kun heräsin niin huh huh että olin paskana!! Mutta arvaatkas mistä löysin aamulla itseni?!? SALILTA!! Minä olen salin vihaaja, mutta löysin itseni salilta aamulla 7 jälkeen :D tää on menny ihan hulluksi tää touhu :D mutta, voin niin hyvin ja mulla on paljon energiaa!
Nyt voin alkaa hyvillä mielin pääsiäisen viettoon kampaajan penkissä:)) töistä suoraan kotiin ja sit odottamaan pääsiäisen vieraita <3

Ihanaa pääsiäistä lukijat <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)