tiistai 31. joulukuuta 2013

Mitä jäi mieleen vuodesta 2013?

Jotenkin, tuntuu hassulta palata takaisin tammikuun 2013, oli niin paljon perhosia mahassa kun laskeuduttiin ystäväni kanssa Thaimaahan, matka oli ihana, ihana ja ihana <3

Kevät meni töissä ja kevään aikana intouduin käymään kuntosalilla, ja rupesin myös kiinnittämään huomiota ruokapuoleen. Kesä meni tuttuun tapaan töissä niin kun aina. Kesässä oli mieleenpainuvin kohokohta se, kun ystäväni meni naimisiin ja olin ensimmäistä kertaa ystäväni häissä ja vielä kaaso, ihana päivä oli, olin niiin onnellinen, useita onnen kyyneliä tuli tiputeltua päivän aikana <3

Kesän jälkeen päätin aloitella ja tutustua jutan gofatgo-ruokaohjelmaan ja se on ollut miulle erittäin hyvä, kesän jälkeen pienin askelin oon muutenkin yrittänyt tutustua puhtaaseen ruokavalioon ja koittanut kiinnittää huomiota myös ruoanlaatuun. Innostus salista kasvoi entisestään ja palkkasin saliltani itselleni personal trainerin, Riikan. Tutustuin Riikkaan huhtikuussa kun liityin Forever Joensuulle, hän teki minulle elämäni ensimmäisen saliohjelman, ja tykästyin heti hänen napakkuuteen, hän ymmärsi tavoitteeni ja kemiat natsasi.


Päätin kesällä, että ennen seuraavaa Thaimaan matkaa (01.01.2014) haluan olla -10kg, ja tää tuli täyteen jo lokakuussa. Olin ylpeä itsestäni. Olin lokakuussa pudottanut jo -15,6kg. Tuli hetkeksi paniikki, että mikä on seuraava etappi? No tietysti seuraavat -15kg :) Mutta tällä tavalla, syömällä terveellisesti ja urheilemalla, enkä laita mitään, päämäärää, koska itseään on kuunneltava.

Syksyn aikana oon ollut oikeesti vähän ulkona humputtelemassa, ja ollut enemmän salilla ja halunnut elää "ns" terveellistä elämää, olen voinut ihan älyttömän hyvin. Tunnen itseni eri-ihmiseksi!


Ystävyys suhteet vuonna 2013, olen tutustunut pariin uuteen ihanaan ihmiseen, jotkut ihmis-suhteet on lähentynyt entisestään, jotkut ystävyys-suhteet ovat ilman suurempaa draamaa etääntyneet. On tullut riideltyä joidenkin kanssa, oon sanonut pahasti. Mutta nyt haluan sanoa, jos oon jotain loukannut joskus puheillani suutuspäissäni tai teollani, niin olen ihan älyttömän pahoillani. En halua olla se ihminen, kenet muistetaan siitä jolla on terävä kieli. Oon aina ollut kärkäs, mutta tiedän, ilkeys ei ole mielipide.
Oon saanut vuonna 2013 viettää ihania hetkiä miun ystävien kanssa, oon kokenut niin hienoja asioita teidän kanssa, mie rakastan teitä jokaista, miusta on ihanaa, että kaikki ootte niin erilaisia, tunnen itteni rikkaaksi, kun OMISTAN näin monta ihanaa ja erilaista ystävää <3


Tällä hetkellä kun kirjoitan tätä, istun töissä ja mietin kuluvaa vuotta. Osittain koen, että tää vuosi on ollut tylsä, ei ole tapahtunut mitään. Mutta toisaalta, en oo koskaan aikasemmin ollut näin tasapainoinen(henkisesti), tuntuu sisällä, että aika hyvä buugi just nyt. Toki olisin toivonut, että olisin löytänyt sen, the one, my soulmate, mutta ei joten koitan parhaani mukaan olla onnellinen siitä, mitä minulla on. Oon kuitenkin terve, ja miulla on ihania ihmisiä ympärillä, ja toki oon onnellinen, myös siitä, että oon tänä vuonna löytänyt tieni terveelliseen elämään.


Reilu vuosi sitten aloitin myös tämän blogin, rakastan kirjoittamista, joskus oikein sormet syyhyää kirjoittaa. Tän piti olla alunperin lifestyle-blogi, mutta väkisin tästä on jotenkin tullut enemmän sellainen "elämän muutos-blogi". Oon halunnut kirjoituksissani olla aina rehellinen, ja avoin. On tietenkin joitakin asioita, mitkä haluan pitää blogin ulkopuolella, mut jos mie löydän sen ihanan miehen, kerron sen heti :D Mie oon aina ajatellut, että yksi elämän tarkoituksista on löytää sielunkumppani.

Mie en tiedä lainkaan sitä, mitä ensivuonna tulee tapahtumaan, mutta mie toivon, että ensivuonna olen entistä rohkeampi, ennakkoluulottomampi, sinnikkäämpi, uskon enemmän itseeni ja omaan tekemiseen.


Pieni kiitos ystävilleni:

Johanna V :Kiitos siulle, pitkäaikaisin ystävä, ilman sinua, en tietäs mitä on tosi ystävyys. Siun kanssa voin olla omaitseni <3
Katja P: Ollaan tunnettu jo 12-vuotta, mutta sydänystävät ollaan oltu "vasta" 6-vuotta, mutta silti, oon niin onnellinen meistä, oot ihan älyttömän hyvä äiti ja niin ihana ihminen <3
Noora K: Ihminen joka tietää minusta kaiken, ja rakastaa silti. Kyllä, siun kanssa kun voi puhua ihan mistä vaan ja tietää, että toinen aina ymmärtää <3
Roosa M: Sielujen sympatiaa, kemiat kohtaa niin, että napsahtaa, aina kun oon siun kanssa, se tuntuu hyvältä, ja siltä, että oltas aina oltu näin. Tykkään siusta kuuhun asti ja takas <3
Saara P: Ilman sinua, miulla ei olis maailman ihaninta muistoa takana, meidän yhteinen matka. Kiitos siitä, että oot aina oma itsesi, se tekee siusta erityisen, sinä olet ihana ystävä <3
Astamaarit M: Sie oot niin sympaattinen ja suloinen, etten tiedä toista <3 Jos pyytäsit minua ryöstämään mummolta laukun sulle, niin tekisin sen (:D). Siusta on tullut hyvä ystävä minulle, kiitos <3
Sisko M: Oot kyllä yksi aidoimmista ihmisistä kenet tiedän, oot ihan älyttömän hyväsydäminen ihminen, elä koskaan muutu<3
Johanna K: Pitkään ollaan tunnettu, mutta ystävyys tuli myöhemmin. Ihanan aurinkoinen, empaattinen ja lämmin ihminen olet <3
Sari K: Vaikka ei nähdä usein, on kiva tietää se, että kun haluan lähtee kreppaamaan(kreisipailaamaan), tiedän tasan tarkkaa kenelle soittaa. Ihanaa, että oot niin kovaääninen ja impulsiivinen ihminen, miun elämä tarvitsee just väriä ;) <3
Mari R: Tutustuttiin tänä vuonna, ja napsusta oltiin kun vanhat ystävät. Kiitos, siitä, että oot niin avoin ja rehellinen ihminen <3
Ira P: Harvoin nähdään ja eletään niin omaa elämäämme molemmat. Mut koskaan en unohda sitä yhteyttä mikä meillä oli/on, ollaan aina oltu avoimia toisillemme ja tiedän aina, että siulle voin soittaa jos mitä vaan on sydämellä <3
Joona T: Ollaan tunnettu piiiitkääään, ala-asteesta asti, on kiva aina nähdä ja juoda kossua (:D) vuodesta toiseen, kemiat natsaa ja hauskaa on <3
Tuomas K: Kiitos kanssa pitkästä ystävyys-suhteesta, usein ei nähdä, mutta aamutuntien puhelut on ihania ja  piristäviä, aina <3
Kiitos myös äidilleni, oot maailman paras äiti. Kiitos kun aina tuet minua kaikessa mitä teen. Kiitos<3

Olen myös blogin kautta tutustunut ihaniin ihmisiin! Joko pelkästään virtuaalisesti tai ihan fyysisesti, mutta silti, olette ihania naisia<3

Voimariini <3
Dashantilife <3
Annamuntreenaa <3
Freyagoesfit <3 

HALUAN KIITTÄÄ MYÖS KUNTOSALI FOREVER JOENSUUTA, IHANASTA JA VIIHTYISÄSTÄ KUNTOSALISTA JA IHANASTA PALVELUSTA. TEILLE ON AINA IHANA TULLA JA OOTTE TÄSTÄ SOHVAPERUNASTA SAANEET IKILIIKKUJAN :D ISO KIITOS MYÖS IHANALLE PT:LLE RIIKALLENI JOKA ON AUTTANUT ENEMMÄN KUN TIETÄÄKÄÄN MINUA MIUN PROJEKTISSA JA RIIKAN AVULLA OON JOKA PÄIVÄ LÄHEMPÄNÄ OMA TAVOITETTANI, KIITOS KAIKISTA TSEMPEISTÄ SIULLE JA SIITÄ, ETTÄ JOKA KERTA OOT JAKSANUT KUUNNELLA ÄRRÄPÄITÄ ;) (en malta odottaa, mitä ensivuonna tapahtuu)

Blogi hiljenee, miun loman ajaksi. Kiitos lukijat kuluneesta vuodesta. On hienoa, että luette tätä hömppää kerrasta toiseen. Kiitos, kiitos. Love you all!

Saatat unohtaa sen,

jonka kanssa olet nauranut,

mutta et koskaan sitä,

jonka kanssa olet itkenyt.

YSTÄVÄT <3


MAHTAVAA UUTTA VUOTTA 2014 VIELÄ KERRAN!! <3


1 kommentti:

  1. Ihana teksti Heidi! Haha tuo minun kohta, mie en ikinä laittais sinua ryöstämään mummon laukkua (:D)mutta varmaan aika monia muita asioita me tehdään vuonna 2014 yhdessä! oot niin ihana<3 toivottavasti ehditään vielä tänään näkemään <3 t. Asta

    VastaaPoista

Pensamiento kiittää viestistäsi :)