perjantai 13. joulukuuta 2013

Lomaa odotellessa...

Tervehdys lukijat, treenit on luistanut hyvin tällä viikolla. Eilen kävin salilla tekee yläkropan, mutta olkapäitä en pysty edelleenkään treenaamaan, ne sattuu olee vielä edelleen ihan törkeen kipeät. Samoin kun vatsat, yskiminen sattuu ja aivastelu. Treenit on siis mennyt perille. Eilen töitten jälkeen menin zumbaamaan vielä kaverini kanssa, oli hauskaa ja sai hyvin unohdettua ikävän työpäivän :)
Eilisen aamun salin jälkeen pääsinkin joulubrunssille jonka minulle tarjosi sanomalehti karjalainen, ruokapaikkana toimi teatteriravintola. Ruoka oli hyvää, riisipuuroa, ja kinkkua ja leipää omomom. Söin niin hyvin, että vielä kun oli aika lähteä lounaalle, niin vatsa oli täynnä :D
Tänään menen töitten jälkeen vielä salille treenaamaan jalat. Jalat on toissapäivän treenistä vielä aika kipeät, mutta sit tulee onneksi viikonlopuntauko :) Huomenna mulla on vapaapäivä ja ajattelin käydä tekee aerobista salilla ja nauttia solariumin lämmöstä :) Sunnuntaina onkin taas työpäivä, toka vika sunnuntai ennen lomaa :)

Mie oon kaikki joululahjat jo ostanut ja paketoinutkin! Mie tykkään ostaa joululahjoja, miun mielestä antaminen on niin paljon kivempaa kuin saaminen. On ihanaa nähdä läheisten ilmeet, kun annan heille lahjat. Mie en lahjalla tarkoita, että lahjan pitäis olla kallis tai jotain isoa, eieiei. Mie koitan laittaa aina korvan taakse jos joku sanoo, "että voikun pitäs hankkia sellainen" tai "voi kun mulla ei ole sitä" miun mielestä on ihana jos toisen voi jotenkin yllättää :) Mie itse jouluna yleensä toivon käytännöllisiä lahjoja. En tykkää pyytää oikein mitään ihmeellistä, kun oon kuitenkin työssäkäyvä ihminen ja voin ostaa itselleni mitä tarvitsen. Tiedän, että vanhemmiltani saan aina jotain, vaikka en pyydä mitään ihmeellistä. Iskä usein antaa lahjan kirjekuoressa, kun tietää, että oon lähdössä matkoille ja matkoilla ei voi koskaan olla liikaa rahaa. Äiti aina kysyy mitä haluan ja usein lahjatoiveeni liittyy kauneudenhoitoon tai harrastukseeni. Mutta ihan sama lahjoja tai ei, joulu merkitsee mulle sitä, että saan siskoni kotiin, saan syödä jouluruokaa, saan viettää aikaa perheeni kanssa, käydään haudoilla, ollaan yhdessä, ja saan ystäväni Joensuuhun Helsingistä <3

Lomaa odotan jo tuskaisesti. Alan olla jo vähän malttamaton. Mulla on selkeesti myös patterit loppu töiden suhteen. Oon loman tarpeessa. Onneksi se kohta tulee, toivon, että jaksaisin sinnitellä loppuun asti hymyissä suin.

Ei miulla taas muuta asiaa ollu :) Mukavaa viikonloppua lukijoille, love you <3
 

Jouluruoalla teatterin ravintolassa :)

Tukka sykerölle ja menox :)

Vurossa yläkroppatreeniä :)

Joululahjoja rakkaille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)