keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Otsikkoa on aina vaikee keksiä.

Otsikkoa on aina vaikee keksiä, oikeesti. Noh joo :D Tiistaina aamulla kävin salilla tuttuun tapaan ja töitten jälkeen menin taas step-muokkaukseen. Oon käynyt nyt tunnilla 3 kertaa, ja se kestää sen 45min, ja joka kerta ollut samaohjelma, se alkaa tuntua yksitoikkoiselta tai liian helpoltakin... Noh katsotaan ensiviikolla jospa siihen olis tullut muutoksia jo :) Tänään aamulla menin kanssa salille ja mulla oli hitusen kiire, luulin, että työt alkaa 10 ja menin 08:00 jälkeen salille, ja miun veli soitti, että muistanhan mennä 9 töihin, no en muistanut. Mutta sain luvan mennä salille ja sit töihin, joten yritin tehdä nopeasti treenin, 50min meni. Salilta kun olin lähtemässä töihin, huomasin, että en ollut ottanut paitaa mukaan!! No ajelin sitten rintsikoissa takkipäällä töihin :D Viimeksihän olin unohtanut ottaa kengät, omg. Aamulla sitä on vaan pihalla kun lumiukko!
Huomenna aamulla meen ripsihuoltoon ( KAUNEUSPALVELU MIRKA LEHTINEN JOENSUU ), ihana tapa aloittaa aamu!! Perjantaina on luvassa alakroppa päivä!!
Varasin muuten 1 pt-tunnin Riikalle. Haluan, että katsotaan mulle saliohjelmaan muutosta, etenkin yläkroppa tuntuu vähän tylsältä jo, haluaisin saada jotain vaihtelua siihen, ja saada apua selän liikkeisiin(ylätalja tuntuu p*skalta*. Kysyn myös erilaisia peppu-liikkeitä, millä saadaan hyvä booty, ajattelin sitten joka treenin yhteydessä tehdä jotain peppu-liikettä. Tällä hetkellä teen joka treenin yhteydessä extrana  lantionnoston 15kg kiekko lantiolla + tietenkin alakroppa päivänä peppua tehdään enemmän. Mitäs muuta.. Kysyn myös vinkkejä vielä lisäravinteista ja ruokavalion hienosäädöstä. Pakko kirjoittaa paperille ylös mitä kaikkea haluan kysyä! Kysyn myös, että pitäskö lisätä aerobista, palaisko läski paremmin? Nyt harrastan 4h lihaskuntoa ja 2h aerobista per viikko.

Viikonloppuna on luvassa ystävän kanssa tapaamista ja veljeni lasten yhteis-synttäreitä Taika 3-vuotta ja Onni 1-vuotta.

Ei mulla muuta, kiva kun luette miun blogia ja aina saa antaa vinkkejä urheiluun, ja ruokavalioon, oon kuitenkin vasta matkani alussa <3 Ihanaa keskiviikkoa lukijat <3


Eilen salilla!

Tänään salilla :D

Salilta töihin kommandona!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)