keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Aina nälkä.

Mulla on nälkä aina. koko aika. aamen.
Palataas alkuviikkoon. Maanantaina menin töitten jälkeen salille tekee yläkroppaa ja hyvän treenin sain aikaan, olin ihan loppu ja hikinen :) Salin jälkeen mulla oli aika hierojalle, ja hyvä niin, koska salilla ollessa huomasin oudon tunteen ristiselässä. Hieroja kävi selkää läpi ja etenkin tuota ristiselkää, ja hän sanoi, että on tosi outo tuo miun ristiselkä. Hieronnan jälkeen hieroja halusi katsoa selkärangan liikkuvuuden. Minun oli tarkoitus kumartua ylhäältä alas nikama nikamalta, mutta yhtä-äkkiä selkääni rupesi särkemään ja kovasti ja en pystynyt enää edes kumartumaan, mulle tuli jäätävä kramppi selkään. Hän sanoi, että on vähän tietämätön mikä tuossa selässä on. Noh olin lähdössä pois kun hän ovella hihkas että hei ja seis siihen paikkaan, sit ihmettelin, että apua mitä oon tehnyt. Hän tuli luokseni ja tunnusteli jalkojani ja sanoi että hän luulee löytäneen syyn ristiselkä ongelmaani, hän sanoi, että takareidet ja pohkeet ja pakara on ihan tukossa/lukossa/jumissa. Sit juteltiin hetki ja sanoin, että jalkatreenin jälkeen mulla saattaa olla yli viikon jalat ihan törkeen kipeet, hieroja sanoi, että ei oo normaalia. No nyt sitten varattiin parin viikon päähän 90min hieronta, jolloin hierotaan jalat ja tuo alaselkä. Toivotaan, että jumit lähtee ja selkäkin parantuu.
Hieronnan jälkeen mulla oli tosi huono olo, eikä ruokakaan maistunut ja olin ihan jotenkin sekaisin koko illan. Menin tosi aikaiseen nukkumaankin.

Eilen aamulla oli onneksi jo ihan normaali olo. Töitten jälkeen salille tekee yläkroppa treeni jälleen kerra, mutta selkää ei saanut treenata. Salin jälkeen menin vielä step-muokkaukseen. Hyvä setti oli, muuta en sano. Salin ja jumpan jälkeen oli vielä mukavempi osuus edessä kun menin ystäväni ja kummityttö Nellin luokse piiiitkäästä aikaa yöksi. Tyttö odottikin minua siellä jo innoissaan, tai ehkä niitä karkkeja enemmän mitä vein :D Oli mukava ilta, syötiin yhdessä ja rupateltiin. Sain ystävältäni conversen-tennarit tuliaisena hänen ulkomaanmatkalta, olipa kiva yllätys :))
Tänään meen jumppahirmun kaverini kanssa energylle bodypumppiin, hän luultavasti menee sinne jäseneksi niin mennään tutustumaan pumppiin yhdessä :)

Huomenna on Riikan kanssa pt-tunti ja jännittää niin pirusti. Mulla on A4 täynnä tekstiä mihin muistan kysyä neuvoja ja apua. Mulla on vähän hakusessa mitä pt-tunnilla tehdään, mutta tällä kertaa itse tarvitsen ohjeita, neuvoja, apua sekä vastauksia kysymyksiini. Toivon silti, että saadaan hyvä tunti aikaiseksi. Ja päätin jos koen tunnin erittäin hyväksi, otan tunteja useamminkin :)

Tänä aamuna vein veljeni kanssa hänen lapset päiväkotiin, Onni ja Taika jäi sinne nyt 4-kertaa. Oli jotenkin herkkää olla siellä päiväkodissa, en olis halunnut jättää niitä lapsia sinne :D aaw, en kestä <3 Tykkään teistä niin et mä halkeen <3

Mut löpinät sikseen ja nyt töihin <3 Mukavaa Keskiviikkoa <3 Ja Johanna jos luet tätä niin yksi juttu *halipusurutistus* koita jaksaa olette ajatuksissani <3

ainut palautusjuoma mistä tää tykkää :)

Salin jälkeen väsynyt mutta onnellinen :)

Eilen salilla :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)