tiistai 5. maaliskuuta 2013

I'm so lazy!

En mennyt eilen jumppaan koska väsytti ja halusin vaan syödä ja piti lämmittää takkaa 4-tuntia ( joojoo seli seli ) :D tää oli nyt eka kerta puolen vuoden aikana kun en mennyt vaan lusmusin! En mennyt vaikka piti mennä! Oon supertuhma!
Lupaan itselleni että menen sit keskiviikkona millon mun ei pitänyt mennä! Oon vihainen nyt itselleni kun en mennyt ja joudun nyt keskiviikkona menemään kahvakuulaan! Eri 3-raskasta fyysistä lihaskuntopainotteista treeniä peräkkäin!
Tänään bodytrimmi, huomenna kahvakuulaan ja torstaina step lihaskuntoa ja sunnuntaina muokkaus.
Nyt ryhdistäydyn, lupaan.

Osasin lämmittää takkaa :D ja bambi kulkee mukana töissä <3
Haluaisin ostaa biancon farkkukiilapohjat jotka tais olla pari vuotta sitten niillä myynnissä! Mulla oli noi mut ne meni rikki! Ja ne oli mun lempparit! Jos jollain myytävänä ota yhteyttä! Koko 38-39 :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)