tiistai 19. maaliskuuta 2013

Blogi hiljaisuus :(

Anteeksi blogi hiljaisuuteni :( oon ollut joka paikassa ja kauhee kiire :( tosiaan! Perjantaina oli kotona leffa ilta ja katsoin uuden sinesent-kauhuelokuvan :( huih se oli tosi pelottava! Piti olla silmät kiinni välillä ja kelata :D Sit katsoin kill for me elokuvan se olikin ihan hyvä :) lauantaina menin töistä suoraan kahvakuulaan! Kahvakuulasta astan luokse etkoille :)siellä syötiin ja laittauduttiin yhdessä ja lähdettiin Johannan ja saaran luokse synttäreille :) tytöt olivat kauniita ja he olivat järjestäneet ihanat juhlat :) kotiin lähdin 22:30 väsymys painoi kun olin ollut koko päivän liikenteessä. Sunnuntaita olin jo odottanut kun kuuta nousevaa koska luvassa oli bodypumppi Marin kanssa! Mari on ihana kun se kehtasi ottaa miut mukaan ja kädestä pitäen se jaksoi opastaa kaikess! Ja ihana kun se kesken tunninkin sanoi että mitä teen oikein ja mitä väärin. Kiitos Mari olet inspiroiva :) ja tietenkin on kiva kun olen saanut uuden ystävän <3 nyt oon koulussa! Tänään ja huomenna! Ja tänään menen koulusta suoraan katsomaan Saria joka toipuu polvileikkauksesta, minulla on hänelle pieni "parane pian" lahja <3 ylihuomenna Helsinkiin ja vielä täytyisi pakata ja sata asiaa hoidettavana ennen lähtöä :D oon vähän alla päin, koska äitini on kipeänä, hänellä on kovia maha kipuja ja vein hänet eilen sairaalaan ja itkin kun hyeena! Tuli mieleen omat muistot kun menin sairaalaan vatsakipujen kanssa ja olikin vakavammasta asiasta kyse, pelkäsin siis äitini puolesta :( noh äiti sai hyvät lääkkeet ja syykin ilmeisesti selvisi. Eilen en päässyt Pumppiin, äitini vuoksi koska hän oli niin kipeänä. Joten vein Bambin 40min lenkille :) mulla on kyllä jalat niin kipeät sunnuntaista että ehkä olisin kuollut eilen! Nytkin on vielä hankala kävellä, istua yms :D
Mutta nyt paneudun opintoihin! Palataan lukijat! Pus!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)