torstai 7. maaliskuuta 2013

Laiskimus on toinen nimeni.

En mennyt eilen kahvakuulaan koska oon laiskimus jälleen kerran :D ja söin makkaraperunoita illalla vaikka mun piti tehdä lehtipihvejä ja salaattia :D Noh mutta oon lenkkeillyt eilen yhteensä 1 tunnin joten oon onneks vähän jotain kuluttanut. Mulla on kauhee olo. Oon syönyt epäterveellisesti monta päivää, naamassa on finnejä, iho on valkoinen ja on läski olo. Tänään mie meen jumppaan, ihan oikeesti :D Tälle viikolle jumppakertoja tulee vaan 3, ja mua hävettää. Miksi oon ollut laiska? Vaikka peilistä kun katson huomaan että jumppailujen vuoksi mun hartiat ja olkapäät on selkeesti pienentyneet ja oon saanut kuntoa kasvatettua. Mikä mut tällä viikolla on ajanut näihin huonoihin valintoihin, että oon syönyt epäterveellisesti ja en oo liikkunut tarpeeksi? Oon pettynyt itseeni. Oon just taas se sama itsekuriton tyttö joka elää minun sisällä, en halua olla se. Haluan voida hyvin ja näyttää paremmalta. Puuuh. :( Lupaan, tehdä muutoksen, ja voida paremmin syömällä terveellisesti ja urheilemalla, pidän itsestäni silloin enemmän, olen iloisempi, energisempi ja näytän paremmalta. Lupaan nyt tällä viikolla urheilla 3 päivänä joka on liian vähän, mutta lupaan että ensiviikolla käyttäydyn jumppailujen suhteen paremmin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)