perjantai 15. maaliskuuta 2013

ja viikko on kohta ohi :)

Perjantaissa mennään, maanantaina kävin bodypumpissa, tiistaina bodytrimmissä ja keskiviikkona kävin kahvakuulassa. Tällä viikolla en ole nähnyt muita kavereita kun Maria eilen ja se minua vähän harmittaa :( Oon ollut töissä, jumpassa ja mennyt myöhimmillään vasta 20:30 kotiin :( mutta oon ollut ylpeä itsestäni tällä viikolla, oon saanut niin paljon hyvää energiaa tuosta jumpasta! Tänään töitä, ja ajattelin mennä äitini kanssa elokuviin tai sitten vuokraamassa elokuvia. Huomenna menen töihin 9-15 sit menen 16-17 kahvakuulaan ja sen jälkeen menen ystäväni Astan luokse, josta suunnataan yhdessä sitten Saaran ja Johannan yhteisille syntymäpäivä kekkereille :) Minä toimitan ihan vaan kuskin roolia, koska menen Marin kanssa sunnuntaina kaislan bodypumppi tunnille ja haluan kuumeisesti mennä, koska Marilla on ihan älyttömästi tieto,taitoa liikunnasta ja etenkin bodypumpista :) niin kiva saada opastusta ammattilaiselta :)
Ensiviikolla aijon jumppailla, myös, mutta pääsen vaan kolmena päivänä jumppaan, koska lähden torstai aamuna helsinkiin, oon niin iloinen :) Maanantaiksi varasin kuitenkin jo pumpin ja tiistain ja keskiviikon vietän koulussa, mutta menen tiistaina bodytrimmiin ja keskiviikkona sit vielä kahvakuulaan. Torstaina sit lähden 11 maissa koneella kohti helsinkiä, ja ihanainen Katja ystäväni tulee hakemaan minua kentältä ja pääsen hyvinkäälle viettämään pari päivää rakkaan Jasperin(kummipoikani) kanssa sekä Romeon ja tietenkin Katjan <3 ikävöin heitä niiin paljon! Perjantaina suuntaan sitten iltapäivällä, kohti helsinkiä ja menen Johannan ja Antin luokse :) Ja lauantaina menen Tuomaksen ja Jukan luokse, ja me mennään myös ulos  siskoni ja hänen miehensä kanssa. Lauantaina menen yöksi Tuomaksen ja Jukan luokse <3 Odotan innolla tulevaa reissua, saa vähän vaihtelua arkeen <3 Shoppailu ei ole nyt minulle päämäärä, vaan se, että saan nähdä kaikkia ihania ystäviä ja omaa siskoa <3

Ihanaa viikonloppua kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)