perjantai 2. marraskuuta 2012

Perjantaina hölläilläään!

Jee, tänään on perjantai! Olin eilen supertuhma ja skippasin rvp-jumpan, koska aikataulu meni niin hankalaksi, ei oo selitys tiedän, mutta menen sitten sunnuntaina jolloin vähimmäis viikkomääräni 3krt on täynnä. Mulla on koko viikonlopun koiranhoito vahti joten onneksi sen osalta tulee ulkoiltua ja lenkkeiltyä niin jospa se korvaa eilisen RVP-jumpan, jotenki nyt harmittaa kun en eilen sinne mennyt ja heti oli jotenkin illalla turvonnut olo ja asia vaivasi mieltä. Ensiviikko menee niin, että pääsen jumppaan, maanantaina, torstaina ja sunnuntaina. Haluaisin käydä useamminkin myönnän, mutta mulla on töissä iltaviikko, joten pääsen aikaisintaan 19.00 alkavaan jumppaan ja niitä jumppia ei ole jokapäivä ja kaiken lisäksi, olen vielä tiistain helsingissä nokian koulutuksessa. Mutta onneksi tulee edes taas se vähimmäismäärä eli 3tuntia viikkoon. Oon jotenkin niin innostunut tuosta jumpasta, niin en haluaisi skipata niitä lainkaan. Mulla olis maanantaina ranskaa ja samaan aikaan jumppa, mutta katsoo nyt kumpi vie voiton :D
Eilen oli kynsihuolto ja sain taas ihanat kynnet, kiitos vain johanna top beauty! Käytin eilen ystävääni saaraa tatuoinnissa, jonne olin ostanut hänelle lahjakortin synttäreiden vuoksi. Hän otti ihanan tekstin yläselkään! Suosittelen paikkaa Hexed Ink Joensuun rantakylässä, suosittelen lämpimästi! Heikki on mahtava piirtäjä sekä tatuoija!
Illalla mentiin käymään saaran kanssa, nooran luona ja siellähän on myös kummityttöni nelli, kohta 5-vuotias neiti <3 hän on ihana! Keskiviikkona myös näin pientä Vanessa kummityttöäni, joka on reilut puoli vuotias vasta <3 Kummitytöt piristää elämää ihanasti kun omia lapsia ei ole vielä siunaantunut! Marraskuun puolessä välin lähden sitten tuusulaan kummipoikani luokse pidennetylle viikonlopulle Jasper ja reilu 2 vuotias vilkas poika <3

Tänään nimittäin juhlitaan! Kävin ostamassa kuohuvaa ja viintä!


1 kommentti:

Pensamiento kiittää viestistäsi :)