tiistai 13. marraskuuta 2012

väsynyt heidi.

oon tosi väsynyt ollu viimeaikoina, jotenkin tuntuu väliltä uuvuttavalta, töiden, koulun, harrastuksen ja sosiaalisen elämän yhdistäminen. ja aika usein toi viimeinen jää sitten pois päiväjärjestyksestä/viikkojärjestyksestä. On se helppoo niille ketkä pääsee töistä/koulusta kotiin 3 ja loppuillan voi nähdä kavereita ja olla vaan, itsehän mä olen tieni valinnut mutta silti se ärsyttää, ja varsinkin kun oon viikonloppuisin puhki ja väsynyt ja haluun kerätä voimia uuteen viikkoon ja pitkiin päiviin, niin ei mua helpolla saa enää baariin juoksemaan, ennemmin olis kiva käydä ystävien kanssa vaikka leffassa tai syömässä tai vaikka uimassa :D tuntuu välillä että mä erkaannun kaikista tärkeistä ihmisistä, ja oon vaan aina yksin.
Ihanaa päästä viettämään pidennettyä viikonloppua Tuusulaan rakkaan ystäväni Katjan luokse ja hänen hurmaavien lapsosten luokse, ja ei lähdetä todellakaan baariin vaan ollaan lapsien kanssa ja pietään kiva viikonloppu. Katjan kanssa on aina mukavaa ja kivaa, olla vaan ja ne lapset, aaaw <3 ihanuutta! Olin eilen ranskan tunneilla, ja olin tosi epäsosiaalinen :D väsytti ja ei huvittanut suoranaisesti töitten jälkeen enää istua 2,5 tuntia, kiukutti, koska olisin halunnut ennemmin mennä kiinteytys jumppaan, mutta ei pysty olee poissakaan ranskan tunneilta kahta kertaa putkeen. Mun paino ei oo pudonnut kuntoilun myötä :D mä toivon kovasti että oon ees kiinteynyt pikkusen :D en oo kyllä ruokailua saanut ihan kondikseen, en oo syönyt mitenkään kauheen epäterveellisesti, ehkä vaan liikaa. Mutta koitan siihen nyt tehdä muutoksen, ja syödä oikeesti vähemmän ja terveellisempää ruokaa. Mulla on kuusiviikkoa aikaa meidän matkaan ja noin 5,5kg puotettavaa, tää on haaste, koska joulu lähestyy mutta jos epäonnistun niin sit jatkan uudelleen, jos välillä kaatuu niin on pakko nousta. Välillä (kuten nyt) masentaa tää paino ja ulkonäkö kriisi ihan helvetisti, tekis mieli jäädä vaan sänkyyn makaamaan ja itkeä. Miksi miksi miksi, minä oon tän kokoinen ja iso ja lihava! miksi minä en voinut saada hoikkaa vartaloa. Tuntuu oikeesti inhottavalta kun muutenkin aina lihavia syrjitään ja katsotaan kulmien alta syrjivästi " oot laiska, oot kuvottava, leveä kuljetus"oon kuullut ihmisten sanovan noin MINUSTA. lihava kun ei voi olla kaunis tässä yhteiskunnassa, vaikka toisin kun yhteiskunta niin minä tiedän, ja tunnen monta isompikokoista naista, ja he ovat niiiiiin kauniita ja kantavat itseään kauniisti. Voikun saisin heidän itsetunnon. Tää itsetunnon kehittäminen on loppuelämän urakka, kun se on kerran mennyt ja lujaa maanrakoon, sitä ei saa pois sieltä helpolla. Mun tekis oikeesti mieli kirjaimellisesti repiä silmät päästä kaikilta, ketkä arvostelee toisia ja tuntemattomia ulkonäön perusteella, kun "täydelliset" ihmkset ei sitä älyä, että jos toinen on lihava, se saattaa olla ihan täysin omasta halustaan lihava, se ei halua kuulua tiettyyn muottiin, toinen voi olla lihava sairauden takia. Miettikää oikeesti jatkossa, kun te arvostelette toisia, miltä se ihan oikeesti toisesta tuntuu, ja kaiken ulkonäön takana on miljoona tarinaa.








Oon myös kauheesti miettinyt tulevaa, asunnon ostoa yms. Mutta ainakaan just nyt en halua ostaa asuntoa, mutta loman jälkeen, muuta kylläkin omaan kotiin. Oon hirveesti viime aikoina miettinyt helsinkiä ja sinne muuttoa, oon niin kyllästynyt joensuuhun kokonaisuutena. haluan uusia haasteita, uusia ystäviä,haasteita töiden suhteen sekä mahdollisuuden edetä urallani, nykyisessä työssäni se on mahdotonta. Kouluani pitää käydä vuosi ennen kun se voi siirtää toiselle paikkakunnalle, joten ennen sitä en tee liikettä suuntaan tai toiseen. Mulla on myös tosi kova ikävä miun helsingin ystäviä, Katjaa, Johannaa, Joonaa, Tuomasta, Oona sekä miun maailman tärkeintä siskoa Sannaa <3 Kauheesti mietittävää ja paljon sydämellä kaikkee, ehkä koko kroppa ja pää alkaa olemaan loman tarpeessa. Tänään töiden jälkeen aivot narikkaan ja BODYTRIMMER-jumppaan.
Mukavaa tiistaita kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)