keskiviikko 21. marraskuuta 2012

kurjaa kurjempi viikko.

Mennään keskellä viikkoa, ja mieli edelleen vähän maassa, asunto huijauksen takia :( skippasin eilen jumpan, koska olisin super väsynyt henkisesti tästä stressistä. Menin kotiin ja olin vaan äitin kainalossa ja nukuin. Mutta tänään menen kahvakuulaan ja huomenna RVP:hen, ja sunnuntaina muokkaukseen, liikunta tunteja tulee tälle viikolle 4, ja olen tyytyväinen. Väsymys painaa mieltäni ja on tullut syötyäkin liikaa, oon niiin tunnesyöjä, reagoin syömällä tunteisiin. Tähän viikkoon ei kuulu mitään uutta eikä ihmeellistä, oon vaan stressaantunut kaikesta. Maanantain ranskan tunnit skippasin, kun olin jotenki ihan loppu henkisesti. Oon lähössä vähän ulkoilee 7pvä, ja odotan sitä innolla, että pääsee laittautumaan ja nauttimaan viintä ja unohtamaan hetkeksi kaiken stressin. Ja ihana päästä muutenkin ihmisten ilmoille näkemään ihmisiä ja elämää, oon sellainen kotihiiri nykyisin että! Oon ollut kohta jo kuukauden tipattomalla niin alkaa olee jo sellainen fiilis että olis kohta kiva päästä jonnekkin vähän näkee ihmisiä jne :) Loma voisi tulla jo, oon ihan poikki! tää pimeyskin masentaaa!!!

Kahvakuulassa käyty ja terve ei muuta. Oon paskana. Anteeksi kielenkäyttöni. Luulin että kahvakuulaa käytetään kaksin käsin niinkuin sitä oon käyttänyt muissa jumpissa punttina! Ja joo, valitsin siis 8kg ja 6kg puntin. Eipä naurattanut enää vartin jälkeen kun yritin viskoo 8kg punttii yhellä kädellä ylös! Ei naurattanut 6 kg puntinkaan kanssa! Teen normaalisti 4kg/per käsi jumpissa, no sellaista tänään. Veikkaan että huomenna ei naurata! Huomenna jo totstai, ihanaa kohta tää kurja viikko ohi!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)