sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Viikonloppu ohi taas.

Lauantai meni töissä ja sain tehtyä onneksi puuttuvia koulutehtäviä. Illalla näin kavereita jotka lähtivat Joensuun kuumaan yöhön, mutta itse en lähtenyt koska sunnuntaina meillä tosiaan oli isänpäiväkahvit ja mieleni halusi myöskin jumppaan :) Menin lauantai iltana ajoissa jo nukkumaan ja tänään päivä ollut vähän huono, olen kärsinyt inhottavasta närästyksestä :( inhottavaa. Kävin kaverini kanssa muokkaus jumpassa, ja apua. Steppilauta+kahvakuula+ huonokuntoinen heidi :D ei hyvä yhdistelmä, olin oikeesti kuoleman partaalla, ihan oikeesti, hiki virtasi. Ohjaaja oli ihana tunnin alussa kun kyseli miun fiiliksiä miten oon tykännyt käydä islolla, ja enhän ole säikähtänyt mitään tunteja, tää opettaja veti mulle ekan kerran kun menin jumppaan niin ekan jumpan. Jäi jotenkin ihana fiilis että se kyseli oli kiinnostunut ja oli innoissaan kun kerroin urheilu/jumppa kärpäsen purreen :) Mutta joo tosiaan tää, jumppa oli ihan super rankka :D nauroin koko kotimatkan ihan vaan sille, että olin niin loppu ja kun  tunti oli sairas(terveellä tavalla). Nyt oon niin poikki että kaadun vaan sänkyyni kun yökyläilyni peruuntui :( Mutta hei, torstai lähenee ja pääsen rakkaan kummipoikani luokse pidennetylle viikonlopulle!!!
Ihanaa isänpäivää kaikki isukit! Ja ihanaa alkavaa viikkoa, ja olkaa ennakkoluulottomia toisia kohtaan ja hymyilkää :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)