perjantai 9. marraskuuta 2012

Perjantai!!!

Viikko mennyt suhteellisen nopeasti, en ole päässyt tällä viikolla osallistumaan nettiluentoihin koska olen ollut iltaviikossa :/ Mutta olen tehnyt vaaditut tehtävät, sunnuntaihin mennessä täytyisi palauttaa raportti sekä kansantalouden tehtävä. Kansantalouden tehtävä on erittäin haastava ja en osannut vastata kaikkiin kysymyksiin. Mutta toivon, että tentti menee läpi ja saan kurssin suoritettua. Olin eilen ystäväni Saaran kanssa RVP-jumpassa ja oli erittäin mukavaa :) Tunti oli todella tehokas ja tehtiin myös syvempia vatsalihaksia, minua nauratti välillä ihan hulluna, kun olin vaaan niiiiin loppu :D Tänään menen töistä suoraan kiinteytys+kehonhuolto jumppaan joka kestää 90minuuttia. Jännitän kovasti sitä, että kestääkö kunto, mutta parhaani teen. Olen harmikseni aistinut, että joitakin ihmisiä ehkä ärsyttää se, että puhun aika paljon minun jumppailuistani, mutta se, että oon 26-vuotias, ollut ylipainoinen viimeiset 10-vuotta, enkä oo koskaan aikasemmin PITÄNYT liikkunnasta, ja nyt ainuun kerran kun siitä pidän, niin tottakai myönnän sen, että oon innoissani, ja miks en saisi olla, eihän tää oo mitään pahaa, yritän kohottaa kuntoa ja saada kroppani kiinteytymään, en oo mikään nuori enää, ja nää asiat on aina vaikeimpia tehdä mitä enemmän ikää. Mutta toisaalta ihan sama, jos joitakin ärsyttää, koska se, että oon oikealla tiellä se tekee minut just nyt onnelliseksi, ja en tarvitse todellakaan mitään kannustus joukkoja riveihiini tai ketään motivoijaa, oon itse oma kannustajani ja motivoijani ja tietenkin äitini, joka sanoi minulle kuukausi sitten " mikset sinäkin käy kokeilee ryhmäliikuntaa ja tanssia niin kun moni muukin sinun kaverisi" ja sit lähdin. Ihannoin ihmisiä ketkä, oikeesti elää terveellistä elämää ja niiden elämäntyyliin kuuluu urheilu ja terveelliset ja omat ruokailutottumukset. Ihannoin sitä lujuutta ja sinnikkyyttä... Toivon, että itsekin joku päivä löytäisi oman juttunsa joka toimii (varsinkin noin ruokailun suhteen). Viikonloppu menee iisisti, lauantaina mennään tyttöjen kanssa ainakin syömään ja ehkä myös leffaan. Ja sunnuntaina on isin päivä, vaikka ollaankin välillä tukkanuottosilla, niin silti, miun isi on ihana ja maailman parastukipilari <3 Ja menen rakkaan kummityttöni Nellin luokse yöksi ja vietetään omaa synttärijuhlaa Nellin kanssa <3






Katsoin muuten televisiosta TV2 ohjelman kun kympin lapset, joka kertoi Meilahden sairaalan kymppiosaston lasten syöpäosastosta. Ohjelma oli todella pysäyttävä, itkin koko ohjelman ajan. Jotenkin toi syöpä asia on sellainen joka koskee syvälle, vaikka en oo sairastanut syöpää, ja kukaan minun läheinen tuttu ei oo, mutta silti toi syöpä sana on niin kamala. Katsoitteko kukaan sitä ohjelmaa ja herättikö mitään fiiliksiä?
Tilasin itselleni joululahjaksi Jimmy Choon ja Ugg:in yhteystyössä tekemät kengät :)))) Ne on mahtavan MAGEET!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)