torstai 24. lokakuuta 2013

69 days left.

Pakko vähän fiilistellä, 69 päivää enää tulevaan Thaimaan matkaan :) Mulla alkaa sillon kesäloma ja joulun rästivapaat eli voidaan puhua 5-viikon lomasta, ah mä niiin odotan. Thaimaahan meitä lähtee minä, veljeni, hänen vaimonsa ja heidän kaksi lastaan sekä miun maailman paras äiti <3 Me lähetään Thaimaahan 1.1.2014 ja ollaan perillä 2.1.2014. Edellä mainitut henkilöt lähtevät takaisin Suomeen 15.1 ja minun siskoni tulee sinne 15.1, eli läpsystä vaihto. On ihanaa, kun saan viettää äitini kanssa siellä laatuaikaa ja veljeni lapset pääsevät ekaa kertaa ulkomaille ja vielä Koh Samuille :) Oon tehnyt veljelleni säännöt, että mie en oo lastenvahti :D Ja sovittiin, että miun omaa-aikaa on aina 10-16(:D) auringonottoa siis ;) Ah, oon säästänyt taas rahaa koko vuoden, ja aijon siis syödä ulkona ja nauttia täysin rinnoin <3

Palataas arkisiin asioihin. Tiistaina tosiaan kävin stepissä töitten jälkeen ja siellä oli Riikka(miun pt) vetämässä steppiä sijaisena, ja joo toimii, kyllä oli muuten sellainen tunti, että hikilenti! Sit tehtiin lisäksi vatsat, pakarat ja ojentajat. Törkeen hyvä jumppa! Ihana oli kotiin mennä tunnin jälkeen kun äiti oli tehnyt keitettyjä rehuja, perunaa keittänyt ja lihaa oli uunissa, omomom, kylläpä oli hyvä olo :) Äiti on ihan paras, se oikeesti kannustaa ja tukee kaikessa ja tekee mulle rehuja ja punnitsee ruokia!

Eilen oli välipäivä urheilusta, ja hyvä niin, koska olin ihan poikki jokaikisestä kohdasta! Mulla oli hanurista sellaiset kohdat kipeenä, joissa en tiennyt ees lihaksia olevan :D Eilen tapasin sitten, miun ensimmäistä kummilastani Nelliä, hän on ihana prinsessa <3 Väriteltiin kuvia ja jumpattiin(:D)

Tänään mulla piti olla vapaapäivä töistä, mutta se peruttiin(perheyrityksen huonot puolet joudut joustaa loputtomiin). Aamu alkoi salilla ja luvassa oli treeni 1, joka on aika sama kun 2, mutta alakropalle oli eriliikkeet, tässä treeni 2, tehdään suorilta jaloin maastavetoa, lantionnostoa, takareidet laitteessa ja prässi. ja yläkropalle suurinpiirtein samat liikkeet. En olis millään jaksanut aamulla nousta, mutta tiesin sen, että mua harmittaa myöhemmin ENEMMÄN SE ETTÄ EN MENNYT SALILLE KUIN SE, ETTÄ JOUDUIN HERÄÄ AIKASEEN. Toi lause toimii usein miun motivaattorina :)
Treeni oli super hyvä ja olin energiaa täynnä salin jälkeen :) Tein paljon supereina liikkeitä, tykkään!
Töitten jälkeen on tänään luvassa zumba-fitness, kiva päästä hikoilee hyvän musiikin parissa :)
Huomenna on sitten vapaapäivä töistä ja luvassa viikon viimeinen sali, ja ajattelin käydä myös kaupungilla lounaalla.

Syksyn fiilistelyä :)

Lapsi on terve kun se leikkii!

Hymy herkässä jumpan jälkeen :)

Bambiino <3

Nelli kummityttö <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)