keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Mitä mulle kuuluu?

Ääh oon ollut huono bloggaaja koko viikon anteeksi siitä! Mutta asiaan! Maanantaina työpäivä meni hikisesti töissä siis kirjaimellisesti, oli niin kuuma. Töistä menin suoraan ystäväni luokse ja sieltä suoraan hypoxiin ja hypoxissakin oli kuuma! Onneksi ystäväni tuli jutustelemaan miun kanssa kun olin juoksumatolla niin aika meni nopeasti. Tiistai aamuna päätin että on aika punnita itseni että näen mikä on suunta. Noh suunta näytti että olen oikealla tiellä, ja nyt on -4,3kg selätetty, eli 1kg oli lähtenyt viikossa, eli ihan turhaa en kituutellut juhannuksena :D pyrin siihen että en liikaa tuijota vaakaa, vaan seuraan omaa oloa sehän se kertoo paljon. Eilen aamulla myös salitreeniluisti erittäin hyvin, motivaatio oli kohdillaan! Salin jälkeen oli aika mennä töihin ja oli kuuma!! Töitten jälkeen menin ystäväni ja rakkaan kummitytön kanssa lenkille kaupunkiin, käytiin myös limpparilla! Lenkkeiltiin joku tunti ja oli kivaa :)) ja kuuma :D
Tää aamu alkoi hypoxilla joten hiilariton ruokavalio on tänään kokonaan! 
Huomenna aamulla on luvassa kuntosalia ja solkkuun ja kello 08:30 tatskan väritystä, jospa kolmas kerta todensanois kun ei millään tunnu kestävän korvan takana olevassa sulkatatskassa värit :( ja se ei näytä hyvältä kun värit kadonneet. 
Perjantaina on hypoxissa luvassa 7krt joten on aika ottaa mitat ja paino :( mua jännittää myönnän. Oon laittanut hypoxiin rahaa 790€ joten toivon että olisi tuloksia tullut. 
Viikonloppua odotan kovasti ja toivon että tää arki menee nopeaa!! 
Alle lisään kuvia kuluneista päivistä.



Uudet ihanat sandaalit Nellyltä!

Tärähtänyt kuva laitteesta mihin olen kytkettynä juoksumatolla!

Bambi oli reporankana suihkun jälkeen.

Pihatiellä oli käärme.

Uudet ylisöpöt kuulokkeet :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)