sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Juhannus!

Pysyin lujana! En juonut enkä herkutellut juhannuksena! Oli kovia hetkiä välillä, mutta mulle tärkeää on saada itseni hyvään kuntoon vaikka matka onkin pitkä vielä, mutta tiedän, että oon päivä päivältä lähempänä sitä omaa ihanne minää kun pysyn lujana. Oon välillä hyvinkin yksinäinen ja oon välillä myös itkenyt, tuntuu, että kukaan ei ymmärrä mitä käyn läpi ja sitä mitä ajan tällä takaa tällä kaikella. Oon aina ollut isokokoinen ja en oo ollut onnellinen itseni kanssa, oon ollut hukassa välillä, en haluu enää löytää itseäni joka viikko baarista en haluu olla enää se tunnesyöjä, haluun löytää itsestäni voimavaroja ja löytää sitä henkistä hyvinvointia itsestäni. Ja se minkä löysin viime syksynä sen urheilun ilon niin se on antanut mulle suunnattoman paljon. Ja pikkuhiljaa myös ruokavalio alkaa muokkautua oikeanlaiseksi. Tuntuu että joillain ystävillä on ollu vaikeampi hyväksyä tätä asiaa. Vaikka välillä tuntuu että oon askeleen kauempana miun ystävistä niin tiedän että oon askeleen lähempänä omaa ihanneminää. Kauhee avautuminen tuli anteeksi, mutta jooh...
Mutta juhannus siis joo, torstaina olin salilla aamulla ja kävin ruokkiksella työkaverin kanssa salaatilla keskustassa. Menin kotiin suoraan töistä ja olin vaan kotona. Perjantaina menin aamulla salille ja oli hyvä treeni!! Kävin moikkaamassa kaveria ja menin päivällä kesämökille hengailemaan siskoni ja hänen miehensä kanssa :) oli mukavaa!!!! Yöksi ajelin kotiin ja oli ihana levätä :) lauantai toisti itseään, menin salille taas aamulle ja sitten isi järjesti yllätyksen ja tuli hakemaan isolla veneellä miut keskustasta ja ajettiin mökille! Oli luksusta! 1,5h paatilla aurinkoa ottaen, oli kivaa :) mökiltä ajelin kotiin ja katoin leffoja!
Tänään jälkeen kerran menin salille! Siellä oli sit sähkökatkos mut treenaaminen onnistui myös pimeässä :D 
Sen jälkeen ystäväni otti miusta mitat tulevaa kaason pukua varten ja mekko lähti tilaukseen :))) nyt toivotaan että se on hyvä kun se tulee! Tilasin sen räätälöitynä joten toivon että se istuu. Sit mentiin sunnuntai brunssille kanasalaatille ja oli hyvää <3 
Nyt kotona ja valmistautumista ensiviikkoon! Luvassa hypoxia, kuntosalia, rappusjuoksua, ystävän kanssa baari-ilta ja ehkä se odotetuin ensi sunnuntai mulla on _lupa syödä herkkuja päivä_ 

Tsemiä uuteen viikkoon kaikille olkaa reippaita ja nauttikaa elämästä <3

Nyt muutamia kuvia juhannuksesta.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)