perjantai 28. kesäkuuta 2013

Hypoxin puoliväli !!!

Eilinen aamu alkoi kuntosalitreenillä ja se sujui hyvin, oon niin oppinut tykkäämään taas tuosta kuntosalista ja on niin kiva olo kun tuntee itsensä voimakkaaksi. Mutta mulla on kyllä tosi kova ikävä bodypumppia ja muita ryhmäliikunta tunteja kun ne ovat nyt jääneet vähemmälle hypoxin takia. Eilisen työpäivän jälkeen menin ystävieni kanssa syömään ja ruokani oli vaihteeksi kanasalaatti. Sen jälkeen kokoonnuttiin ystäväni luokse ystävien kanssa ja tyttöjen juttuja tehtiin, värjättiin hiuksia ja puhuttiin miehistä :D illalla menin aika myöhään kotiin ja suoraan nukkumaan! Aamulla herätessä heti oli mielessä hypoxi ja puolivälin mitat, käääk. Menin hypoxiin ja mitat otettiin 3 eri kohdasta vatsan alueelta, lantio, vyötärö ja keskimaha :D oli lähtenyt -7,6cm kokonaisuudessa ja painoa oli on pudonnut hypoxin aloituksesta -2kg. Olen ihan tyytyväinen, jos miettii, että jos olis mahdollista, että 3 viikonpäästä olisin taas -2kg ja taas -7,6cm. Painoa tämän aamun mukaan on nyt pudonnut -5,5kg. Tuntuu hyvältä, mutta jotenkin kaukaiselta siitä mitä haluaisin painaa. Tiedän, että tää on elämäntapamuutos, mutta on tää myös rankkaa mielelle etenkin. Odotan sunnuntaita, että saan syödä oikeesti odotan sitä, ja tiedän, että on hölmöä elää niin että odottaa vaan sitä päivää kun saa syödä, vaikka en oo totaali kieltäytyjä ollut tähänkaan asti niin silti, joka kerta se on mielessä kun on nälkä, että syödään terveellisesti ja ei jälkiruoille ja herkuille. Olen tyytyväinen kun oon löytänyt sitä itsekuria en tiennyt, että mulla löytyy sitä. Matka on siis pitkä ja kivinen, mutta on myös niitä onnen hetkiä ollut ja toki oon onnellinen siitä, että voin erittäin hyvin, sehän se on kaiken a ja o. Kauheeta lässytystä taas :D
Huomenna salille ja salilta suoraan ystäväni luokse laittautumaan ja istumaan iltaa ja sen jälkeen terassille, aaaah can't wait, en oo kertaakaan ollut vielä terdellä joten nyt on aika vähän juoda ja sunnuntaina syödä herkkuja ja maanantaina takaisin ruotuun ja koittaa nauttia pitkästä ja kivisestä matkasta ;)

Ihanaa viikonloppua kaikille, nauttikaa helteistä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)