torstai 13. kesäkuuta 2013

Kesäkimara ja Hypoxi!

KESÄKIMARA OLI HUIPPU! Eli kesäkimarassa käytiin kaikkia Les Milssin tunnit 15min koosteena läpi, mitä tää siis meinaa? Sitä, että tehtiin 1,5h aerobista liikuntaa :D Ja mitä se meinaa? Noh sitä, että tää pullukka hikoili sen sata litraa hikeä :D Ekana tehtiin, 15min bodysteppiä, ja ei että miten sitä rakastan, se on niin mun lempparijuttu vaikka en täysin aina pysy perässä mutta silti! Bodystepin jälkeen tehtiin bodypumppia 15min, tehtiin rinta ja olkapää treeni, mulla oli jo aamun salista olkapäät maitohapoilla, mutta tulipahan kunnon treeni :D Bodypumpin jälkeen oli luvassa Sh'bam, eli räiskyvä tanssillinen tunti. Sh'bamin jälkeen oli luvassa BodyJam, bodyjam on hyvin samanlaista kun sh'bam, mutta vähemmän hyppyjä ja vähän hidastempoisempaa :) Siinä sai vähän laskettua sykettä ONNEKSI. No sen jälkeen alkoi vasta koitos, nimittäin Bodyattack! Se mitä vihaan!(En kyllä tiedä vihaanko sitä enää) attack on siis erittäin raskas tunti, ja se tunti kuvaa 10 kilometrin juoksulenkkiä, siinä juostaan edestakaisin, hypitään korkealle, tehdään haaraperushyppyjä tehdään askelkyykkyjä yms, mulla oli koko aika syke taivaassa ja koskaan aijemmin en oo valunut niin paljon hikeä kun eilen, siis valuin kauttaaltaan hikeä, huom VALUIN. Olin niiiiin poikki, ettei järkeä, olin niiin hikinen. Attackin jälkeen oli luvassa Bodybalance joka on sekoitusta, tai'chitä, pilatesta ja joogaa, sen aikana sain onneksi sykkeen jo kuriin, mutta koko illan mun jalat oli ihan tulessa! Tietenkin vain hyvällä tavalla. Ei tarvinnut unta etsiä illalla, ja ruoka maistui jumpan jälkeen, söin kirsikoita, maitorahkaa+mansikoita, join teetä ja söin kaksi ruisleipää. Sit vaan suihkuun ja unille. Meijän jumppaohjaajat oli pukeutunut ihan huippuihin jumppavetimiin, ne oli niin 80'lukua muistuttavia mimmejä, että :D Oli niin hauskaa, Forever Joensuulla on vannomatta maailman parhaimmat jumppamaikat :)  
 Mari oli kanssani mukana ja naurettiin yhdessä,  kun minä en ole ollenkaan notkea ja tää keho kun ei suostu liikkumaan seksikkäästi ja vietellen :D Mutta tärkeintä, meillä oli hauskaa <3   

Aamu alkoi herätyskellon soidessa ja aika oli lähteä taas hypoxiin, siellä vedettiin taas kokovartalo puku päälle ja tiukalle laitettiin ja mentiin loikoilemaan sängylle ja johdot vedettiin miusta laitteeseen joka pumppas ilmaa ja välillä pois ja puvun sisällä kuplat hieroivat vatsa ja reisi seutua. Laitteessa olin 20min. Sen jälkeen oli aika laittaa päälle "sukelluspuku" se oli ihan perhanan tiukka ja epämukava päällä, mutta ei auttanut itku markkinoilla :D Sitten hypättiin juoksumatolle ja taas ne letkut kiinni. Juoksumatto hypoxi on tarkoitettu miehille ja niille naisille, kellä keskivartalo on se ongelma alue. Laite pumppasin "sukelluspuvun" sisälle ilmaa ja pois ja siellä ne samat pallukat hieroi ja mutrusi mahaa ja kylkiä. Syke sai olla max 150 ja aika hyvin se pysyi siinä, välillä se oli 160. Ekat 20min meni ihan hyvin, mutta viimeiset 10min meni loppua odotellen, oli niin hiki ja kun eihän siinä voi kunnolla liikuttaa käsiä eikä korjata puvun asentoa. Mulla on tosi paha ahtaanpaikon kammo, joten tuijotin vaan telkkua, jos olisin miettinyt sitä pukua ja miten se on ahdistava, niin olis saattanut tulla itku. Puku on sellainen, että sieltä kun ei pääse ilmaa mistään pois. Sunnuntaina on uusi hypoxi. Mua huvitti kun tiistaina olin siellä siis ekan kerran, ja mun paino oli edellisestä punnituksesta noussut 1,4kg ja tiesin hyvin tiistaina, että se johtuu siitä kun oli syönyt 3päivää niin, että ei ollut katsonut mitä suuhunsa laittoi ja olin dogaillut. No, mutta kun tänään menin vaalle, niin paino oli -2kg :D joo tiedän, sen, että nesteet olivat lähteneet, mutta näytti vähemmän kun ennen reissuun lähtöä, ja sekös oli kiva, olihan se -600g :) Hitaasti se putoaa, mutta varmasti, oli kiva fiilis oikeesti, että en ole turhaan urheillut paljon ja turhaan syönyt katsoen mitä suuhuni laitan. Jos putoaisi paino vielä ennen kesänloppua -3kg, niin sit voisin sanoa, että en ole 10-vuoteen painanut näin "vähän". Se kyllä ehdottomasti antaisi mulle uutta energiaa ja intoa jatkaa, mutta hei, ihan sama, jatkan jokatapauksessa :) On niiiin hyvä fiilis urheilusta, hyvästä kevyestä ruoasta ja kevyestä olosta :))))

Tänään on treffit kesän tulevan morsiammen kanssa, jonka yhdestä kaasoista saan luvan toimia. Kaasona olo jännittää kovasti, koska en ole ollut aikasemmin. Toivon, että suoriudun tehtävästä hyvin. Ja toivon, että morsiammesta ei tule Bridezillaa :D (Noh ei vaiskaan)

Huomenna luvassa aamulla kuntosali ja illalla pääsen viettämään aikaa elokuviin hyvän ystävän kanssa, tykkään <3

Alle lisään kuvia, jotka kuvaa mun päänsisäisiä asioita! Pusuja lukijat, ihanaa kun teitä on jo niin monta!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)