keskiviikko 13. helmikuuta 2013

              <3 YSTÄVÄNPÄIVÄ <3

Tää päivä on mulle tärkeä, ai miksi? Siksi, koska olen saanut viettää ikimuistoisia ja unohtumattomia hetkiä minun ystävien kanssa <3 Oon onnellinen ystävistä ketkä on minun elämässä. Olette minulle tärkeitä. Oon vuosien varrella oppinut sen ystävien suhteen, että laatu korvaa määrän. Mie vilpittömästi toivon, että jokaisella ihmisellä on elämässään edes yksi ystävä <3 Ystävä on se, joka tietää sinusta kaiken, ja rakastaa sinua silti. Miun mielestä on ihanaa, että kaikki minun ystävät, on erilaisia keskenään, jokaisessa miun ystävässä on jotain ainutlaatuista minkä takia rakastan heitä niiin paljon. Ystävyyteen kuuluu välillä erimielisyydet, mutta ystävyyteen kuuluu etenkin se, että osataan sopia ja antaa toiselle anteeksi, kun jokainen tekee virheitä ja on välillä dorka. Miun elämässä, ystävät on aina ollu mulle mies-suhteita tärkeimpiä, koska ystävyydessä, ei koskaan voi antaa liikaa. Mie koen olevani hirmu onnekas, koska oon saanut just nää ystävät miun elämään, jokainen miun ystävä on opettanut mulle uusia asioita ja oon oppinut näkemään asioita eritavalla. Tosi ystävyydessä ei ole kyse siitä, että on pakko nähdä ja soittaa joka päivä, tosi ystävyydessä on kyse siitä, vaikket näkisi toista vuoteen ja kuulisi hänestä mitään, niin sydämessään sen tietää, että toinen on aina siellä ja siellä on ystävyys. Minun monta hyvää ystävää asuu muualla kun minä, ja ei nähdä kun muutaman kerran vuoteen, mutta jo pelkkä ajatus heistä, saa hymyn kasvoilleni <3 Toivon, että oon ollut hyvä ystävä myös minun ystävilleni ja toivon, että ystävyys jatkuu niin kauan kun on vaan päiviä minulle suotu. Jos jollain on ystävä tai kaveri kenen kanssa on riidoissa niin tänään kannattaa heittää oikeesti vanhat kaunat roskiin ja sopia, koska tänään on ystävänpäivä <3

En rupea nimiä luettelemaan, ketkä on minun ystäviä, työ tiedätte sen itse ;) <3 


         <3 LOVE YOU MY FRIEND'S <3 







 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)