lauantai 23. helmikuuta 2013

Tule äkkiä ensiviikko!

Eilinen kiinteytys jumppa meni hyvin, tunnilla oli tasapaino harjoittelua, se oli hauskaa ja mulla on ihan hyvä tasapaino :D jee, oon jossain ihan hyvä :D Jumpan jälkeen menin näkemään entistä luokkakaveria ja nähtiin gloriassa yhden siiderin merkeissä. Glorian jälkeen menin filmtowniin ja vuokrasin elokuvan sekä ostin irtokarkkeja! (hups) Menin sit kotiin ja äiti oli tehnyt perunoita ja porsaanlihaa uunissa, oli oikein hyvää, olin tosi nälkäinen koska ruokailusta oli taaskin kulunut jo 6 tuntia :/ Katsoin sitten vuokraamani leffan, wrong turn 5, joo tiedän kaikki sanoo, että kauheeta shaissee, mutta minä tykkään kannibaali elokuvista, missä veriroiskuu ja saa pelätä :D minusta se oli hyvä! Jos tykkäätte tollaisista raaoista elokuvista, niin suosittelen! 16:00 alkaa kahvakuula. Minun piti äitini kanssa mennä tänään elokuviin, ja oli tarkoitus mennä katsomaan uusin die hard, mutta se alkaa vasta 21:30, joten skippaan sen ja käyn vuokraamassa elokuvia sekä mennään äitin kanssa syömään amarilloon :) Huomenna vapaa päivä ihanaa! Aijon käydä kaverin luona sekä mennä kehonmuokkaus jumppaan ja nauttia päivästä:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)