perjantai 15. helmikuuta 2013

Ystävänpäivä-BODYATTACK

Sain, rakkaalta Roosa ystävältäni, lahjaksi ystävänpäivä jumpan, kuntosalilta missä hän käy. Eli Forvever-Joensuu. Meillä oli suhteellisen vähän valinnanvaraa jumppiin, koska minä olin 18:00 asti töissä, eli aikaisin jumppa mihin ehittiin oli 18:50 alkava. No päätettiin mennä Bodyattack tunnille :D kyseessä oli siis intervalli tunti. En oo koskaan harrastanut intervallia, paitsi islolla joillain tunneilla ollaan on ollut näytteitä siitä, ja se on hyvin raskasta jossa syke nousee korkealle. Minua jännitti mennä tunnille, koska tunnille tulijoilta vaadittii kohtalaista-kuntoa, ja en omasta mielestä omaa vielä kohtalaista kuntoa. No, Roosa houkutteli siihen joten suostuin, tässä oli kyse siitä, että kokeillaan taas jotain sellaista mikä ei ole ihan ominta juttua ja lähdetään pois sieltä mukavuus alueelta. Oon harrastanut aerobicciä nyt 5 kuukautta (välissä kesäloma) ja minä tykkään aerobicistä lämmittelynä jos tuntiin sisältyy vielä lhaskuntoa, niillä tunneilla koen, että rasvapalaa ja lihakset kasvaa. Pysyin tunnilla mielestäni ihan suht hyvin mukana, mutta tunnin tempo oli liian vauhdikas minulle. Eli en ehtinyt suorittaa liikettä loppuun kun piti jo juosta polvet kohti kattoa :D Mulle itselle on tärkeetä, että saan suoritettua sen liikkeen loppuun ja tehtyä sen puhtaasti. Tunnilla oli myös todella paljon hyppimistä ja pomppista ja sinkoilua suuntaan jos toiseen :D Ja kun mulla sitä ylipainoa on niin en tykkää ihan kamalasti hyppiä :D Tunnin noin puolivälissä oli punnerrus tauko missä punnerrettiin saata*asti, ja minä en ole(vielä) hyvä punnertaa, johtuu taas ylipainosta, mutta tein oikeesti parhaani ja se riittää. Mulla on nyt pohkeet tulessa ollu koko päivän ja hartiat kipeät ja jalkalihakset ihan kovana :D Olisin tykännyt Bodyattacista, jos tempo olisi ollut vähän hiljaisempi, että olisin ehtinyt tehdä liikkeet loppuunja vähän vähemmän pomppimista, mutta joo tiedän, että se ei olis ollut muille sit intervallia vaikka mulle olis ollut vähän pienemmälläkin tempolla :D Mutta siitä huolimatta, oli hyvä että sinne lähdin, ehkä myöhemmin uudestaan jos ja kun paino vähän putoaa ja kunto on kohentunut, mutta ainakin hiki virtasi ja olin ihan dead, tunnin jälkeen. Kiitos Roosa lahjasta, oli omaperäinen ja hauska :D Tunnin jälkeen mentiin vielä solariumin auringosta nauttimaan :)

Tässä infoa Bodyattacista, kiinnostuneille :)

BodyAttack

BodyAttack® on aerobista kuntoa kohottava treeni, joka parantaa myös voimaa ja kestävyyttä. Tunti koostuu tehokkaista intervalliosuuksista, jossa kuntoa kohottavat liikkeet vuorottelevat funktionaalisilla voimaa ja vartalon hallintaa kehittävillä liikkeillä. Dynaamiset liikkeet ja energinen musiikki motivoivat asiakkaita pääsemään oman treeninsä tavoitteisiinsa. Tunti sopii sinulle jos haluat tulla vahvemmaksi, kohottaa kuntoa, kuluttaa energiaa tai kehittää räjähtävyyttä ja kestävyyttä.

Lisään videon pätkän bodyattacista, tunnilla tehtiin juuri tuollaista:



Mutta tänään palaan "koti" jumppaani, ja luvassa on kiinteytys jumppa+kehonhuolto, odotan innolla kehonhuoltoa, koska oon niin jumissa eilisestä.
Illalla meen miun Nooran luokse yöksi, tyttöjen iltaa viettämään piiiitkästä aikaa pääse "paitani" luokse (oltiin aikoinaan paita ja peppu) :D <3

                 IHANAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)