tiistai 5. helmikuuta 2013

Uusi viikko :)

Olen yrittänyt saada selvitettyä kouluasiat ja saada homman hoitoon, nyt oon ainakin jo ajan tasalla tehtävistä. Pieni stressi yritti tulla, mutta lupaan nyt tehdä jokapäivä kouluhommia, jotta saan kiinni menetetyn 4 viikkoa. Eilen näin ihanaa pitkäaikaista ystävääni Iraa <3 käytiin amarillossa syömässä, ja söin kanasalaatin. Harmikseni ruoan taso oli heikentynyt ja amarillon parasta kastiketta ei ole enää valikoimassa :( Oli oikein mukavaa Iran kanssa, ja hän piti myös kovasti tuliaisistaan <3 Iran kanssa ollaan tunnettu ainakin 13-vuotta, ja meijän ystävyys on aitoa, sen tietää siitä, että voi olla pitkiäkin aikoja etttei nähdä ja soitella, mutta sen tietää, että se toinen on aina siellä. Jos luet tätä oot rakas ystävä <3
Tänään on sitten paluu arkeen, mitä se sitten tarkoittaa noh minun kohdalla sitä, että alkaa jumppailut, oon innoissani, vaikkakin poden pientä yskää ja kurkkukipua, mutta menen silti. Oon luonteeltani sellainen, että menen vaikka olen vähän kipeänä, muuten minulle tulee sellainen olo, että oon laiska :D Tälläviikolla on luvassa seuraavat jumpat:

Tiistaina: Bodytrimmi
Keskiviikkona: Kahvakuula
Torstaina: Step-lihaskunto
Perjantaina: Kiinteytys
( Jos jaksan niin vielä sunnuntaina: Muokkaus )

Ensiviikolla on sitten erilainen ohjelma, koska olen iltaviikossa.

Ollaan myös suunniteltu vähän ensi tammikuuta, koska olen lähdössä taas Thaimaan ja kyllä taas Kohsamuille, lähden sinne 4-viikoksi ja ensimmäiseksi kahdeksi viikoksi jos suunnitelmat menevät niinkuin pitää niin sinne tulee äiti, veljeni, hänen vaimonsa ja heidän kaksi lastaan <3 Viimeiseksi kahdeksi viikoksi pyydän sinne ystävääni lomalle <3

Ihanaa uutta viikkoa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)