tiistai 30. heinäkuuta 2013

!!!Nesteet ja pöhötys pois!!!!

Eilen illalla söin kevyesti ja join vettä todella paljon. Töistä menin kotiin ja söin kanaa ja porkkanaa ja lähdin äitini ja koiran kanssa lenkille, mentiin reipasta kävelyä, missä hiki tuli ja sai hengästyä. Sää oli mielestäni liian kuuma lenkkeilyyn, tykkään enemmän lenkkeillä viileämmässä säässä, lenkin jälkeen suihkuun ja petiin, ja illalla iltapaa teetä ja näkkäriä ja ruisleipä palanen :) OMOMOM, maistui hyvältä, ja siinä oli mun päivän hiilarit. Uni tuli helposti, vaikkakin aamuyöllä tuli pieni paniikkikohtaus tulevista häistä ja ohjelmista mistä minä vastaan. Noh koitan olla stressaamatta, tällä viikolla kun saisi lyötyä lukkoon päivän kulun niin hyvä :) Aamulla meninkin salille, olin älyttömän väsynyt, mutta menin silti, menen myös huomenna, ja torstaina ainakin myös. Meillä on lauantaina työpaikan virkistäytymisilta luvassa, vielä en ole päättänyt, että otanko alkoholia vai en, jos otan niin todella vähän ihan vaan muutamia. Koska sunnuntaina on rakkaan serkkuni poikien yhteis-synttärit, niin haluan olla pirteä siellä ja tosin, ei väsyttäs maanantaina taas duunissa ;) Noh katsellaa, juts go with the flow-urheilut silti tällä viikolla aijon saada pulkkaan (6h), että en ainakaan niissä lipsu. Nyt huomaan, että nesteet rupeaa poistumaan kehosta, käyn vähän väliä pissillä :D

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille, muistakaa treenata ja levätä, ja syödä säntillisemmin kun minä olen syönyt :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)