perjantai 5. heinäkuuta 2013

Kohta lähestyvä loma!

Oon täpinöissä, keskiviikon steppi oli parhautta!!! loistava fiilis tunnin jälkeen ajella mökille ja pulahtaa uimaan pielisjokeen, kyllä tuntui hyvältä! Oon myös täpinöissäni siitä että mun kaason mekko tuli ja se oli täydellinen, rinnoista hieman väljä mutta täysin fiksattavissa. Tunsin oloni kuninkaalliseksi :D otin itsestäni kuvia mekko päällä, mutta en julkaise niitä, koska meikitön ja likainen tukka kera ihana mekko niin ei kauhean hyvä! Tuleva morsian tuli eilen katsomaan mekkoa ja minun onneksi piti siitä myös:) Mitäs muuta! Eilinen Hypoxi, nyt oli hankala jotenkin saada syke 150 kun siinä puvussa ei voi juosta. En tiedä olisko kenties kunto vähän parantunut vai mistä oli kyse, mutta onneksi se sieltä tuli työn takaa! Ja hiki :D
Tää aamu alkoi hyvällä salitreenillä, perus setti, hauikset, ojentajat, olkapäät, rinta, perse ja vatsat. Teen nykyisin extrana myös kyljet kahvakuulalla! Hyvä tehokas tunti takana :)
Huomenna kaveri lähtee vetää selkätreenin mulle kun itsellä ongelmia saada tuntumaa selkään :/ teen extrana vielä vatsat ja ainakin olkapäät! Huomenna on luvassa myös töitä! Ja muuten Hypoxi loppuu ensiviikolla :) sit alkaa kunnon treenit. Mua on nyt monta päivää houkutellut käydä vaa'alla mutta en oo sortunut, pyrin että käyn kahden viikon välein, katsomassa vaan, että onko suunta oikea. Toki viimeviikon juominen ja mässäilypäivä on varmasti verottanut osansa, mutta näillä mennään. 
Mut nyt haluan toivottaa kaikille ihanaa viikonloppua! Itse ainakin treenaan ja fiilistelen alkavaa minilomaa :))

<3 <3 <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)