keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Laiska bloggaaja!


Oon ollut laiska bloggaamaan, mut johtuu siitä, että ei ole ollut mitään kerrottavaa. Oon ollut hyvin laiska ja aikaansaamaton viikonlopun jäljiltä:( tuo alkoholi vie miusta mehut!!! Maanantaina olis pitänyt aamulla mennä salille, mutta paskanmarjat, nukuin huonosti ja väsytti ihan liikaa:( noh ei voi mitään :( tiistai aamuna oli Hypoxi ja kerroin fiiliksistä kun oon ollut vähän kiukkunen hypoxin takia, kun kaikki pitää suunnitella aina hypoxin mukaan, päivän erikoiset ruokailut ja kun ei saa enää harrastaa liikuntaa sillon kuin haluis :( mutta ensiviikolla nää onneks loppuu ja saan tehdä mitä lystää!!!:D mulla alkaa myös ensiviikolla 1,5vk kesäloma!! Jee!
Ja ensiviikolla on ilosaarirokki ja lähen myös matkukseen shoppailemaan:)) 
Tän viikon urheilut ei ole kovin häppöset mutta mainitsen ne silti :)
Ma:välipäivä 
Ti:Hypoxi 
Ke:kuntosali ja bodysteppi 2h
To:Hypoxi
Pe:kuntosali
La:kuntosali 
Su:Hypoxi(ja meen salaa Pumppiin koska mulla iso ikävä pumppia) 
 
Kävin tänään hammaslääkärissä ja oli kallis käynti :D 119€ makso puhdistus ja tarkastus! Luulin että mulla on reikä mutta ei ollutkaan joten lekuri suositteli tuota settiä luulin sen olevan halpa (NOT) :D noh onpa nyt puhtaat hampaat ja ei reikiä ollut! 
Arvaatkas, mun mekko on tullut Vantaalle ja se on ihan kohta mulla!!! Toivotaan että se on hyvä!! 
Mitäs muuta! Olin viime yön mökillä äitin ja isin kanssa ja kylläpä nukutti hyvin mökillä :) 
Laitan kuvia nyt :)

Oli synkkä taivas sunnuntaina!

Tilasin pinkin pumppisetin!! En malta odottaa että se tulee!!!
Kesä ja vietnamilainen ruoka, aaah <3
Puhtaat hampaat :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)