lauantai 20. heinäkuuta 2013

Loma lähenee loppuaan!

ÅTällä viikolla kun olin helsingissä niin mentiin rakkaan siskoni kanssa scandic marskiin yöksi, olin innoissani, Rakastan nukkua hotellissa! kävin siellä salilla tiistaina ja keskiviikkona, tai ei se ollut sali vaan kuntohuone:D no onneksi olin luova ja sain tehtyä ihan hyvät treenit, sovelsin vähän mutta hyvät enivei! oon tällä viikolla käynyt salilla 4x ja oon ihan tyytyväinen ja sunnuntaina tarkoitus lähtee lenkille vähän saamaan nesteitä poikkeen ja kerätä voimia työrupeamaan ja tuleviin polttareihin ja häihin. Jotenkin odotan että nuo häät ja polttarit on ohi että pääsen  sit kunnolla taas treenaamaan ja elämään terveellistä elämää, ei tää ainainen juhliminen oo kauheen kivaa, lähtee se fresh olo pois kun ruokavaliossa on lipsunut ja ei niin paljoo tuu urheiltua. Mutta koitan nää viikot elää kuitenkin terveellisesti ja sit noissa juhlissa voi vähän höllätä. Ikävää mutta mun Loma loppuu kohta:( mutta on ollut mahtava loma! Vaikka olikin lyhyt sellainen niin erittäin hyvä! Keskiviikkona tultiin Joensuuhun Helsingistä, Johannan ja Antin kanssa. Auto matka meni hyvin! Laitan kuvia kuluneesta viikosta! Lukijat ensiviikolla oon taas aktiivisesti bloggaaja :)
 
"Kuntosali scandic marskissa":D









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)