torstai 29. elokuuta 2013

Flunssa jatkuu samoin sairasloma:(

Diagnoosi oli lääkärissä poskiontelontulehdus, joten saikkkua ja antibiootit sain. Aamulla mulla oli aika ripsihuoltoon ja en kehdannut sitä perua, koske olin saanut erikoisen ajan varattua kun luulin, että oon töissä. Eli ripsihuollosta suoraan lekuriin ja lekurista apteekkiin ja nyt taas kotona peiton alla. Oon koittanut syödä tosi terveellisesti kun oon kipeenä, että saisin paljon vitamiineja ja näin parantuisin nopeasti. Ennen olisin käynyt vaan ostaa pitsaa ja karkkia, mutta nyt päätin, että vaikka oon kipeänä se ei tarkoita että olis heitettävä hanskat tiskiin(vaikka olis luontaista mulle). Eilen söin salaattia, näkkäriä ja kinkkukiusausta ja paljon vettä ja teetä ja hedelmiä :) tänään luvassa kanaa ja riisiä ja mansikoita ja hedelmiä ja hapankorppuja, paljon edelleen teetä :)
Toivotaan että viikonloppuna voin paremmin, että pääsen treenaamaan! Mutta nyt lepääminen jatkukoon!

KIITOS JÄLLEEN KERRAN RIPSIHUOLLOSTA KAUNEUSPALVELU MIRKA LEHTINEN! VARAA AIKASI JO TÄNÄÄN: 050 5369078 



Kinkkukiusausta :P


Mansikoita!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)