perjantai 14. joulukuuta 2012

Viikonloppu!

Välillä tuntuu, että vuorokaudessa on aivan liian vähän tunteja :( eilen menin aamulla 8.00 veljeni luokse, 9 menin töihin, töistä 16.45 lähdin viemään kaverilleni hänen pyytämäänsä joululahjaa ja ajattelin toimia kilttinä tonttuja ja toimittaa paketin, kaverin luolta menin RVP-jumppaan ja tehtiin miljoonia kyykkyjä, enkä tykännyt yhtään, vihaan kyykkyjä, mutta tein ja puhisin ja ähisin ja olin super väsy, jumpasta kotiin ja söin, ja menin suihkuun kuumaan istumaan, lihaksia jomotti tosi paljon! Suihkusta sänkyyn nukkumaan! Tää aamu alkoi solariumilla, sit töihin ja sain ihanan kaverini aamu kahviseuraksi ja sain häneltä lahjankin <3 aaaaw!!! Töistä menen jumppaan ja jumpasta kotiin jne :D No life siis! Huomenna on pakko alkaa pakkaamaan että ei tuu viime minuutin kaaosta, onneksi oon jo vähän miettinyt ja tehnyt listaa mistä aloitan. Kengissä on aina pieni ongelma, koska niitä tykkään ottaa mukaan erilaisia ja paljon, mutta niitä on hankala ottaa mukaan, koska ne vie tilaa ja painaa paljon, mur. Mutta aloitan pakkaamisen, shortseista ja topeista, ja pakkaan mukaan sellaista vaatetta mitkä tuntuu hyvältä päällä ja on rentoja! Yleensä en matkoilla ees meikkaa juuri lainkaan, vaan silloin jos oon lähdössä juhlimaan. Viime tammikuussa kun olin matkoilla päivärytmi oli suunnilleen tällainen:
08.00-09:00 = Herätys
09.00-10.00 = Television katsomista / kirjan lukemista
10.00-10.30 = Aamupalalle lähtö Eedeniin, jossai sai ala carte aamiaista
11.00-15.00(-16.00) = Auringon ottoa ja rannalla pientä välipalaa ja lounasta
16.00-19.00 = Kello neljän aikoihin takaisin kämpille, suihkuun, päiväunet(:D), hieman laittautumista, sitten syömään illalliselle tai pitsan hakemista kämpille.
22.00-23.00 = Nukkumaan
Ja tää rytmi oli aika pitkälti koko viime tammikuun kun olin KohSamuilla. Ja voin sanoa, että olin ihan oikeesti elämäni kunnossa kun tulin kotiin takas, olin niiin levännyt ja akut ladannut, että! Olin täynnä hyvää energiaa!
Mutta nyt oon ihan super loman tarpeessa! Loma tule jo!

KohSamuilta



IHANAA VIIKONLOPPUA LUKIJAT <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)