sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Uusi tukka, ja ihan kiva viikko!

Sunnuntaissa mennään, oon ollut ihan kauheessa kiireessä koko aika. Kävin perjantaina kampaajalla ja nyt mulla on uusi tukka, punainen. Oon ihan rakastunut tähän tukkaan, etten pysty ees selittämään!!!! Tää on ihan mieletön! Mulla piti olla kynsihuoltokin perjantaina, mutta mulla on kynsiongelma yhessä kynnessä, ja siinä ei ole kynttä juuri lainkaan, joten kynnet jäi saamatta, mutta otin sitten varpaiden kynsien geelauksen matkaa varten, nyt on varpaatkin kunnossa :) Mulla on 3-viikkoa enää töitä ja sitten on se matka! Oon niiiin onnellinen siitä että pääsen matkoille ihanan ystävän seurassa <3 Perjantaina oltiin juhlimassa isolla seurueella, ja oli ihanaa nähdä kaikkia ystäviä! Ystävät on mulle niin tärkeitä! Lauantaina oli karu herätys, ja täysillä suihkuun, ruokakauppaan ja siivoamaan! Pehkoset tulivat meille yöksi kera ihanien poikien <3 He tulivat 3-maissa ja koko ilta meni lasten ehdoilla ja syöden lasagnea ;) Oli ihana ilta, ja oli todella mukavaa! Väsymys painaa edelleen, ja oon ihan poikki, perus darrapäivä ei tosiaan ollut eilen, koska touhusin koko päivän! Ja tänä aamuna herätys oli 08.00 kun Katja ja Romeo vauva olivat jo hereillä, joten unta jäi vajaa 8h viime yönä, ja se on mulle ihan liian vähän! Tänään meen töistä suoraan jumppaan ja sit kotiin nukkumaan. Huomenna on tentti kansantalous eu:ssa, jännittää kovasti, koska tentissä täytyy saada 50% oikein että sen saa läpi. Voin sanoa rehellisesti, että en oo valmistautunut lainkaan, mutta minun onneksi kirja saa olla mukana ja kaikki materiaali! Toivon, että se menee läpi, olis kiva kun se menisi läpi, voisi hyvillä mielin mennä matkoille. Yritän ensiviikolla käydä jumpissa 4-6 kertaa, aijon ylittää itseni!!! Mutta nyt töitä jatkamaan!
 
 

1 kommentti:

Pensamiento kiittää viestistäsi :)