maanantai 15. lokakuuta 2012

Viikonloppu!

Anteeksi blogi-hiljaisuuteni, viikonloppu meni todella kivasti, ja oon tosi onnellinen. Perjantaina aamulla 09.00 oli odottamani suihkurusketus, rusketuksen jälkeen lähdettiin ajamaan nooran, astan, johannan sekä astan kanssa helsinkiin, asta oli ihana ja ajoi melkein koko matkan! Perille saavuttuamme, lähdimme tavaroita viemään sokos hotel vaakuna helsinkiin, ja tavaraa oli taas naurettavan paljon :D siellä meitä odotti upea, kahden makuuhuoneen iso sviitti, jossa oli kylpyhuone ja iso-olohuone. Lähdimme sitten käymään pikaisesti ginassa, veromodassa, h&m:llä sekä kaupassa ja tietenkin alkossa, onneksi tää reissu on aina kerran vuodessa, nimittäin rahaa menee aina ihan sikana. Illan tullessa lähdettiin tyttöjen kanssa hoteelin alabaariin casalargoon, tytöt joi vaan yhdet ja minä jäin odottamaan siskoani ja hänen kumppaniaan sinne parille, oli tosi mukavaa ja sitten menin jo huoneeseen ja odottamaan seuraavaa päivää innolla. Lauantai alkoi aamiaisella tietenkin, namskis! Sitten siitä suuntasin hairlekiiniin foorumiin jossa minun tukka laitettiin kuntoon ja siitä tuli mahtava!!! Ihana Johanna meikkasi minut juhliini, ja tehtiin todella musta smoke-eyes meikki, ja se oli aivan huippu, kyllä huomaa kun pätevä ihminen meikkaa niin siitä tulee loistava ;) Illan vieraita olivat: saara, noora, asta, johanna, antti, toinen johanna, katja, joni, sanna, mika, oona, tuomas, jukka, joona sekä eeva <3 Juhlat olivat huiput! Juotuamme hotellissa itsemme mukaviksi lähdimme le bonkkiin josta lähdimme heti ensimmäisten juomien jälkeen herculekseen :D oli ihan tosi hauskaa! sieltä sitten kiitos katjan ja jonin lähdettiin vielä osanporukan kanssa tigeriin, siellä sitten tanssittiin ja juotiin lisää kuohuvaa! Oli edelleen tosi kivaa :) Sunnuntai aamuna ei ollut kivaa, kauhee darra ja kotiin lähtö. Aina masentaa superkivan illan jälkeen ja jää kauhea ikävä helsinkiin ja helsingissä asuvia ystäviäni :( Asta oli taas ihana ja ajoi koko matkan :D Meillä oli kyllä hauska kotimatka, darraväsymys aiheutti monet hepulit :D kotiin tulin ja rupesin nukkumaan 18.30 ja heräsin tänä aamuna 8.30 ja nukuin vielä 1,5 tunnin päiksyt tänään (luojan kiitos oli vapaapäivä) Rakkailta ystäviltä sain ihania lahjoja, vaikken mitään olisi tarvinnut, olin taas niin onnellinen kun kaikki tulivat sinne keitä pyysin. Ootte mulle super rakkaita ja tärkeitä ystävät, rikastutatte minun elämää<3 mulla on kuvia vähän, koska mulla ei ollut kameraa mukana!

uusi laukku ginasta

valmiina iltaan :)

meikki!
kampaus

2 kommenttia:

Pensamiento kiittää viestistäsi :)