torstai 25. lokakuuta 2012

Gymstick!

Menin töistä suoraan taas islolle jumppaan, nyt menin gymstickkiin missä en ollut siis ennen käynyt. Opettajana oli taas ihana terhi! Tunnin aluksi saatiin Muovikepit missä roikkui päässä kuminauhat, olin aluksi hoomoilasena mitä mitä ihmettä, taas tehtiin lämmitys noin 20min jossa saatiin syke korkeelle eli mulla oli taas sen 300 :D sit vedettiin kepin kummatkin päät auki ja sietä vapautui kuminauhalenkit jotka laitettiin jalkoihin ja tanko/keppi vedettiin sit tiukalle ja tehtiin erilaisia toistoja, oli muuten oikeesti ihan hullun rankkaa ja eka kertaa tunnin jälkeen mulla oli ihan oksennus suussa. Tehtiin kädet ja jalat ja vatsalihakset jotka ihmeellisesti mutrusi tunnin jälkeen :D opettaja neuvoi mulle joitain liikkeitä koska mulla on kuulema ylitaipuvat nivelet, samalla sanoi että omaan erittäin lihaksikkaat jalat, olipa kiva kuulla jotain positiviista omasta kropasta josta itse ei löydä muuta kuin moitittavaa. Terhi on opettajana ihana se kannustaa ja tsemppaa niin että jaksaa tehdä aina vielä yhden kun on se tunne että kuolet. Mulla on todella huono kunto, ja on oikeesti hyvä saada sitä kohennettua, vaikka oon käynyt salilla ja uimassa viimeisen kolmen vuoden ajan ( välillä kyllä ollut hyvinkin pitkiä aikoja etten oo käynyt ) mutta kunto edelleen todella huono, mutta jostain on aloitettava. Toivon että tää hyvä fiilis kestää!

Huomenna luvassa entisen luokkakaverin kanssa treffit töitten jälkeen :) mennään ainakin 2 siiderille ;) jumppaa seuraavan kerran sunnuntaina, koska lauantaisin ei ole aloittelijoille tunteja, ihanaa viikonloppua lukijat!!! Minä aijon ainakin nukkua Piiitkääään!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)