torstai 11. lokakuuta 2012

Torstai on toivoa täynnä!

Olipahan taas koulua alkuviikko ja hetki menee sulatellessa uusia asioita, itsensä johtaminen uusi kurssi alkoi, joka oli todella mielenkiintoinen, siellä käsitellään sitä, että täytyy luottaa itseensä ja voit luottaa itseesi jos sinulla on hyvä itsetunto, mutta jos ei ole, niin kaivellaan syvältä  ja etsitään syytä ja ruvetaan etsimään ja saamaan itsetunto kohilleen jotta saataisiin aikaan se itseluottamus, että kyllä mä pärjään, kyllä minä opin tämän, tätä asiaa joutuu ehkä työllistää aika paljon, mutta siis joo, tää itseluottamus on osa itsensä johtamista! Olin keskiviikkona siis eilen syömässä tyttöporukka ja juhlittiin tavallaan minun synttäreitä, oli tosi mukavaa ja hauskaa, ollaan joskus naurettukin sitä että ollaan kun italialaisia, kun kauheen kovalla äänellä jutellaan, nauretaan joskus huudetaan ja itkettään ja elehditään :D mutta oli ihan huippua, kiitos, sari,sisko ja roosa! Mulla on tänään vapaa ja aijon puuhastella koulutehtäviä sekä käydä kaupungilla ja tehdä geelaukset varpaan kynsiin ja pakata loppuun viikonloppua varten matkakamat! Sit ootellaan vaan lähtöä hihihhii, huippua päästä sviittiin viikonlopuksi, voi leikkiä prinsessaa :) meillä on lauantain yöbaari hieman hakusessa, joten ehdotuksia otetaan vastaan, Helsingin keskusta ikäraja vähintään 22-vuotta, tanssipaikka, ei esiintyjiä, kiva meno ja lähellä ydintä :)

uusi guessin paita!

silmälasit päässä koulussa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)