keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Shopping!

Mun ei pitänyt mitään ostaa, mut sattu ihanat kengät ja pari puseroo vastaan Nellyllä joten tilasin ne, laitoin myös zalandolle tilausta, kun sielläkin oli muutama ihana juttu :D nyt lupaan ja vannon, etten osta mitään ennen thaimaan matkaa! Sain tehtyä kirjaesseeni valmiiksi ja siitä tuli pidempi kun oli tarkoitus, mutta teksti vain syyhysi. Toivottavasti opettaja ei rokota siitä, oli sanottu että vähintään 5-sivua ja minulla tuli 15. hups :D yritän kovasti ahertaa kaikki tehtävät pois pikapikaa! Oon ollut vähän allapäin viime aikoina, ja jotenkin tosi yksinäinen,tuntuu että kaikilla kavereilla on täysin omat kuviot ja jotenkin oon kadottanut yhteyden heihin, se on ikävää. Mullakin kun on töitä ja koulua ja harrastukset arkisin, niin oon tosi väsynyt sit. Viikonloppuisin olisi kiva olla kavereiden kanssa, mutta sitten minua ei taas huvita notkua joka viikonloppukaan baareissa ja johtuu yleisin siitä, koska oon lauantaisin töissä ja sunnuntai vapaa ja maanantaina taas heti töihin, niin ei huvita sit viikon ainutta vapaapäivää nukkua sängyssä. Mutta toki tää voi johtua myös siitä, koska oon vanhempi minun kavereita ainakin kaksi vuotta, niin ehkä heillä on sit energiaa juosta baareissa jne, olihan mullakin erilainen vireystaso kaksi vuotta sitten, ja sillon oli hoidettavana "vaan" työ, mutta nyt on paljon muutakin toki voin olla myös väärässä, että iällä olisi merkitystä, tai sitten vaan olla siinä määrin erilaisia :(
Mulla on tänään tauko jumpasta, pyrin käymään 3-4krt viikkoon, huomenna on tarkotus mennä RVP-jumppaan, treenaamaan reisiä, vatsaa ja peppua :) Yritän pitää aina yhden välipäivän, helposti kipeytyvän issias-hermon takia :(

Kengät Nellyltä

L-xl musta pitsi toppi Nellyltä

Vihreä tunika jossa sivulla rypytys, Nellyltä.

I feel lonely..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)