keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

New home?

Moikka lukijat! Miun kännykästä on loppunut akku ja siellä on valokuvat joten en saa niitä tänne! Mur! Sunnuntaina kävin ystäväni kanssa sitten ikeassa ja jyskissä. Ikeassa ostin muutaman pienen koti jutun ja sitten jyskistä ostin tulevaan kotiini pari taulua :)


Maanantai alkoikin sitten perus duuni päivällä! Duuni edelleen sujunut hyvin uudessa työssä ja joka päivä opin uusia asioita. Töissä mulla oli tosi kurja olo koko päivän, olin huonovointinen ja päätä särki koko aika. Skippasin treenit ja tulin vaan siskoni luokse. Päätin illan kuluessa, että laitan pari asuntohakemusta. Haku tuottikin tulosta ;)


Tiistaina menin töihin ja töistä suoraan treenaamaan taas ystäväni kanssa. Mulla oli yläkroppa treeni ja treeni meni enemmän kun hyvin! Treenin jälkeen meninkin ystäväni luokse yöksi ja vietettiin iltaa yhdessä!

Tänä aamuna olin sitten aamulla jo 07:50 treenaamassa satsilla. Päätin tehdä kunnon persetreenin. Tein maastavedot suorinjaloin kahvakuulalla, kyykyt smithissä, lantionnostot, ja korokkeelle nousut. Treeni jäi lyhyehköksi, kun töihin tuli kiire, mutta hirmunen hiki tuli kylläkin :D Töistä oli lupa lähteä tänään aikasemmin!! Koska mie lähdin katsomaan kotia, kahta erillaista kotia! Toinen oli enemmän kun hyvä, ja ilmoitinkin kiinnostukseni vuokranvälittäjälle, mutta niin ilmoitti myös 10 muutakin :D Pitäkää peukkuja, että nyt se olis miun! Parin päivän sisällä tulee tieto, ketä arpa onni suosii. Olin tänään myös siskoni mukana yhtiökokouksessa, olin ensimmäistä kertaa sellaisessa. Mielenkiintoista olikin :) Tänään pidin myös tämän viikon cheatmealin, ja kävin siskoni kanssa hesessä syömässä kana-aterian. NAMI. Nyt taas ollaan loppuviikko ruodussa ja urheillaan.

Huominen rullaa taas samaa rataa kun tänään. Eli töitä, salia ja kotiin ruoan laittoon.

Sori ei kuvia, pelkkää tekstiä! Palataan taas seuraavan kerran kuvien kera!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)