torstai 27. maaliskuuta 2014

Huono viikko, huono mieli.

Moikka. Viikko on mennyt aika huonosti jokaisella saralla. Tiistai aamuna menin tapaamaan miun uutta personal trainerii itiksen satsiin. Mulla oli vatsa ollut jo maanantaina kipeä, joten sanoin, että jos katsotaan vaan tekniikkaa. Sali ohjelma on täysin erilainen, mitä mulla on koskaan ollut, sekä hyvässä, että pahassa. Sanoin jo suoraan, että pelkästään vaan sitä en rupea noudattamaan. Sovittiinkin, että kuhan on muutto ohi ja oon asettunut taloksi niin tulee muutos noin kokonaisuudessa urheilupuoleen. Sainkin neuvon minkä jo tiesin, että jatkossa enemmän ryhmäliikuntaa, aerobista! Päätinkin, että jatkossa koitan palata vanhaan tottumukseen eli 4h kuntosalia ja 2h aerobista. Mutta jos jostain jatkossa nipistän, niin kuntosalista. Suhde saattaa välillä olla 3h kuntosalia ja 3h aerobista. Kuhan nyt sitä aerobista tulee mukaan niin se on tärkeintä! Ruokavaliota tää mun salin pt ei tee, joka tietty harmittaa. Päätin kuitenkin, että tämän kevään aikana palkkaan jostain pt:n joka tekee mulle ruokavalion ja muut suunnitelmat valmiiksi ja tekee ne yksilöitynä vaan minulle. Mullahan on se Riikan tekemä ruokavalio, mutta kaipaisin jotain piristystä ja jotain ehkä vähän tiukempaa linjaa nyt, että kilot karisis. Mie kyllä tasan tarkkaan tiedän, että miten täytys syödä, että paino putoaa, mutta totetus on vähän vaiheessa, ja olis kiva saada taas ammatti ihminen asialle :)

Tiistaina menin sitten töihin, ja mun vatsa kipu yltyi ja päätinkin, että meen kotiin. Kotona nukuin melkein koko päivän, ja olin tosi surullinen myös :( Jotenkin kaikki purkautui, ja olin ihan siipi maassa. Keskiviikon olin myös töistä poissa, olin huonovointinen edelleen ja veto ihan poissa.

Eilen sitten tulikin ystävä pariskunnan luokse illalla yöksi, ja oli kiva saada olla ystävien kanssa. Se on paras lääke sillon kun on pahamieli. 

Aamulla herättiin tänään ajoissa ja menin salille tekemään yläkroppaa. Yhdistelin uudesta saliohjelmasta trx-naruilla tehtäviä liikkeitä ja vanhasta saliohjelmasta myös yläkroppa liikkeitä. Treeni meni hyvin ja se teki hyvää. Salin jälkeen menin töihin ja nyt istun taas ystävä pariskunnan luona ja oon taas yötä täällä.

Tiistaina kotona väsyneenä ja surullisena :(

Ikean sänky tuli ja ohjeet mukana :D Ihan varmasti osaan kasata!
Huomenna mie lähenkin töistä suoraan kotiin Joensuuhun junalla. Mulla on niin kova ikävä äitiä, etten kestä :( Lauantaina sitten takas isolle kirkolle muuttokuorman kanssa. Toivottavasti saan kodista viihtyisän ja viihdyn siellä.

Nyt ilta touhuille ja kohta unille. Ihanaa viikonloppua kaikille, mie laitan kuvia uudesta kodista kuhan on tavarat paikoillaan <3 Halauksia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)