sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Bachataa ja oman sängyn kaipuuta

Anteeksi blogihiljaisuus!

Uusi elämä isolla kirkolla on hektistä vielä joten bloggailusta joutuu ainakin aluksi aina nipistämään! Oon viihtynyt hyvin ja itse duunissa olen ollut vasta kaksi päivää kun kaksi muuta päivää on ollut koulutusta. Itse duunipaikka missä nyt olen, olen siellä toukokuun loppuun asti ja perehtymässä itse työhön. Sen jälkeen vasta selviää missä itse virallinen duunipaikka sijaitsee. Työympäristössä miut on otettu hyvin vastaan ja ihmiset on auttavaisia :) Matkalaukku elämä hieman kyllästyttää ja ikävöin OMAA SÄNKYÄ.

Koulutus päivänä aamukahvi juotiin junassa.

Töihin mentiin lettipäänä :)
Salille menossa perjantaina jonka jälkeen oli luvassa bachata tunti!
Perjantaina töiden jälkeen menin salille treenaamaan yläkroppaa ja sieltä sitten kotiin syömään. Koton ehdin olla vain hetken, kun lupasin mennä ystäväni kanssa bachata tanssitunnille. Tunnille mennessäni mulla ei ollut mitään käsitystä mistä on kyse. Noh se selvisikin pian, että bachata on sensuelli paritanssi joka on hidastempoinen ja kotoisin dominaanisesta tasavallasta. Meinasin pyörtyä. A en osaa tanssia, B en osaa tanssia paritanssia, C on maailman kiusallisinta MINULLE olla tuntemattoman miehen kainalossa ja olla sensuelli. Joojoo tiedän oon jäykkis, mutta mulle se on vierasta. Tunti kuitenkin meni nopeasti ja siellä oli loistava porukka! Tunsin itseni silti muukalaiseksi siellä tanssin mestareiden joukossa jossa jokainen harrasti tanssia. Kyse oli tietenkin alkeistunti, mutta luulen, että minä olin ainut oikeasti ALKEIS-tanssija joukossa :D Silti jos joku haluaa kokeilla paritanssia ja ei ole arka olemaan läheisissä tunnelmissa vieraiden kanssa niin suosittelen kokeilemaan :) Paritanssi ei ollut omajuttuni, mutta sainpahan uuden kokemuksen.

Tällä viikolla olen käynyt 4 ketaa salilla ja 1-kerran siellä tanssitunnilla. Treenit on mennyt ihan hyvin ja tuntuu, että olen pääsyt taas mukaan juoneen :)

Eilen lounaaksi kanasalaattia
Lauantaina menin ystäväni kanssa satsiin! Tehtiin erilliset treenit, koska ystäväni treenaa bikinifitness kisoihin ja hänellä on hyvin erilaiset saliohjelmat kun minulla. Itse tein jalkapeppu-treenin ja meni hyvin perille liikeet! Ystävälleni vedin hänen toiveiden mukaan vatsatreenin, jossa hänen täytyi tehdä 8 erilaista vatsalihasliikettä! Hyvin jaksoi neiti vetää ja tais mennä treeni perille ;)

Ostoskärry näyttää tältä kun sinne menee kaksi naista salin jälkeen suoraan :D
Illalla menin ystäväni luokse yökse ja testailtiin miun voimia :D Hyvin meni muutamat etukyykyt ystävä sylissä :D Elämän ei tartte aina olla niin vakavaa, tekee hyvää välillä pelleillä ja naureskella ystävän kanssa. Eilen mulla oli myös cheatmeal, ja hyvin uppos kerrosateria :D 

Tämmöistä tällä viikolla, toivottavasti kaikilla ollut hyvä viikkoa <3

Etukyykyt :D

Mukavaa ja rentouttavaa sunnuntaita kaikille :) Palataan taas ensiviikolla <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)