lauantai 15. helmikuuta 2014

MacBook Air ja pt:tunti Riikan kanssa.



Moikka lukijat. Heti alkuun kuva mun uudesta tietokoneesta! Mullahan ei ole nyt kahteen vuoteen ollut käytössä tietokonetta, on ipadiä ja iphonea mutta ei tietokonetta. Mulla oli ennen ipadiä tietokone, mutta se meni rikki ja ei pelitä lainkaan. Työpaikallani käytän aina työpaikan tietokonetta, bloggaamiseen, ja jos täytyy tehdä töissä tarjouksia, tilauksia yms.

Nyt kun muutan isolle kirkolle, ja ei ole tietokonetta, niin hankinpa sitten työkaverin suosituksesta macbook air:in 13". Tietokone osottautui erittäin hyväksi valinnaksi minulle. On näppärän kokoinen, hyvä akun kesto, ja tärkein ominaisuus on se, että kännykän tiedot menee automaattisesti tietokoneeseen, niin on sitten tallessa kalenteri asiat jos vaikka kännykkä menee sököksi :)

Macbook air on tosi ohut :)

Uusi tietokone koko komeudessaan :)

Palataas urheilu asioihin...Tällä viikolla oon käynyt salilla ja jumpissa tunnollisen epätunnollisesti :D Eli tämän viikon urheilu saldon pitäisi olla 6h, mutta se on 5h. Yksi jalka treeni jäi suorittamatta. Oon nukkut tällä viikolla hiukan huonosti, niin väsymys on ollut sietämätöntä. Tiedän, että väsymyksen takia ei kannattas skipata treenejä, mutta oma on valintani. Ensiviikolla uusi yritys ja uusi yritys saada 6h täyteen viikon liikunta saldoon.

Keskiviikkona mulla oli pt tunti Riikan kanssa. Treenattiin selkä ja hauikset. Vähän jännitti mennä sinne, koska olin tosi väsynyt. Töissä on ollut super rankkaa, asiakkaita hulluna muutto myynnin takia, jalat on huutanut hoosiannaa jo ennen iltapäivää. Treeni meni väsymyksestä huolimatta ihan hyvin, ei todellakaan ollut paras pt:tunti, mutta treeni kuitenkin. Vaikka treenistä jäi uupumaan se paras endorfiini piikki, niin se ei johtunut Riikasta, vaan omasta väsymyksestä.
Tehtiin kulmasoutua laitteessa ja superina tehtiin hauiskääntöä käsipainoilla. Sen jälkeen tehtiin ylätaljaa rusetti otteella, Riikka laitto niin paljon painoa, että olis tehnyt mieli itkee, sitten se laitto mulle ne narut? Mitkä tulee käsiin? Että saan paremman otteen, etten liikaa käytä käsiä, niin se autto tosi paljon, mutta oli rankkaa. Superina tehtiin hauiskääntöä käsi jumppapallon päällä. Sitten tehtiin pulloveria? En oo varma nimistä, ja superina hammerkääntöä. Sitten vielä laitteessa selkää, en tiedä laitteen nimeä :D Liikkeitä tehtiin aina 10 kulmasoutua, 10 hauiskääntöä ja tauko ja tää tehtiin 4 kertaa aina.

Mie kyllä tykkään Riikan vetemistä treeneistä, koska koskaan en tiedä mitä tapahtuu. Se etten tiedä mitä tapahtuu seuraavaksi niin tekee mulle levottoman olon, mutta just sillon pystyn poistuu sieltä mukavuus alueelta ja täytyy vaan luottaa toiseen. Aina tunnin alussa minua pelottaa eniten, se etten jaksa tehdä ja että lopetan ja tuotan pettymyksen (:D) Mie haluan päästä eroon siitä omasta epävarmuudesta, ja luottaa itseeni, että teen parhaani!

Tänään miun ystävä pitää ystävänpäivä juhlat kotonaan. Menen sinne, mutta koitan mennä kotiin ajoissa, koska huomenna alkaa se kirpputoripaikka! Tänään oon muuten viimeistä lauantaita töissä nykyisessä duunissani. Tänään kun lähden Joensuun yöhön, niin seuraavaa kertaa en tiedä millon se on, kun muutto tapahtuu 1.3!! Helsingissä sitten on 1 kuukauden tipaton, ennen siskoni valmistujaisia, millon seuraavan kerran juhlitaan :)

Oikein Ihanaa Viikonloppua Lukijoille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)