torstai 20. helmikuuta 2014

Kuntosalia, zumbaa ja pakkaamista

Torstai illassa mennään ja kotona oon ja istahdin, vihdoinkin!
Palataas eiliseen päivään ja eilisen jalkatreeniin. Lisä stressiä on nyt arkeeni tällä hetkellä tuonut tuo ihana kirpputoripaikka (joen jätti kirpputorilla paikka 191), siellä täytyy kuitenkin käydä päivittäin siivoamassa ja viemässä lisää vaatetta ja asustetta jos paikka näyttää tyhjältä. Itse kuitenkin oon käynyt paljon kirpputoreilla ja tiedän minkälainen paikka minuun kolahtaa niin haluan, että paikkani on siisti ja, että siellä vaatteita ja asusteita paljon, mutta ei liiaksi :) Mutta työpäivän ja kirpputorin jälkeen oli aika mennä tekemään jalkatreeni. Tarkoitus oli mennä tekemään treeni Joensuun energylle ystäväni kanssa, mutta hän ei päässyt joten kotisali kutsui! Mulla on jalkatreeniin viharakkaus-suhde, vihaan osaa liikeistä, ja osasta nautin. Jalkatreeni kun on niin rankka, niin se vie aika nopeasti kaikki mehut miusta. En siis todellakaan tee mitään hifistely jalkatreenia, vaan ihan simppeli menoa. Treenin kuuluu olla rankka tiedän, silti ei vaan kuulu lempparitreeneihin.

Miun jalkatreenin liikkeisiin kuuluu; etureidet laitteessa, takareidet laitteessa, pakarapotku laitteessa tai taljassa, jalkaprässi, smith-kyykyt, maastavedot suorinjaloin ja lantionnostot ja vielä vatsat!!! Argh. Noh mie oon ainakin ihan loppu tuon setin jälkeen, vaikka syön ennen treeniä välipalan jossa on hyviä hiilareita ja protskuu. Se on nyt tehty ja mieltä ei lämmitä, että sama setti täytyy tehdä vielä tällä viikolla :D Se on sen päivän murhe ;)

Tänään duunin jälkeen oli taas aika mennä salille äitini kanssa. Treeni vuorossa oli yläkroppa, treeni meni taas super hyvin ja olin ihan fiiliksissä! Treenin jälkeen mentiin lennosta vielä zumbaan! Hauskaa oli ja sai taas liikkua hyvän musiikin parissa ja kaloreita palaa huomaamatta!

Tällä viikolla olen siis tormistautunut syömään taas miulle tarkoitettujen ohjeiden mukaan. Olen toki joka viikko syönyt(lipsuen) ohjeeni mukaan :D On ollut rankkaa, mutta on taas tosi paljon parempi olo fyysisesti ja henkisesti. Ruokavalio on kaiken a ja o.

Viikonloppuna tulee serkkuni pojat meille viikonlopuksi, luvassa on elokuvissa käymistä ja hengailua :) Ihanaa kun ei ole töitä, lepo tulee nyt tarpeeseen.

Tällä viikolla olen jo aloittanut pakkaamisen isolle kirkolle muuttoa varten! Matkalaukku alkaa olla täysi kohta. Olotila on haikean onnellinen. Toivon, että kaikki menee hyvin <3

Töissä :)

Mulla ei ole käytössä kalorilaskuri, mutta tietyn aikavälein kirjoitan aina kiloklubiin painon, vyötärön ympäryksen ja päivän ruokavalion, sieltä näkee kivasti ruoan laadun, noin kalorit ja liikunnalla kuluneet kalorit. Tällä haluan vaan aina katsoa, että miltä näyttää tilanne nyt ja miltä se näytti ennen. Kiloklubi palvelu on ilmainen :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)