lauantai 26. huhtikuuta 2014

Onko mun koti täällä?

Huomenta lukijat <3

Onpa kiva herätä lauantai aamuna kun ei ole kiire mihinkään!
Eilen tuli kaverini Joensuusta luokseni ja illalla vaan oltiin kotona ja jutusteltiin <3

Tiistaina päästyäni töistä menin salille tekemään kunnon yläkroppatreenin! Treeni luisti ihan älyttömän hyvin viikon tauon jälkeen, olin ihan intoa täynnä ja hikeä :D

Salilla ja sen jälkeistä hyvää fillistä!

Tiistaina ruoholahdessa oli +19c ja aivan super kaunista <3

Keskiviikkona meni taas töissä päivä, ja olin menossa salille, kun yhtä-äkkiä kännykkä piippas, että olin varannut satsin powersteppiin tunnin! 
Hyvä, että olin, nimittäin se tunti on ihan maailman parasta päällä maan! Cardioo ja kunnon lihaskuntoa vedettiin! Olin tunnin jälkeen totaalisen poikki, tulin kotiin, söin ja kävin suihkussa ja olin jo nukkumassa 21:00. Ooon sitä mieltä, että jos väsyttää niin sillon täytyy nukkua. Kroppa huuti oikein lepoa. 

Keskiviikkona powerstepin jälkeen, fiilis oli katossa!
Torstaina töihin menessä, tiesin, että en sali laukkua ota mukaan, kun kerran luvassa oli 10-tunnin työpäivä. Vaikka nukuin älyttömän hyvät yöunet (10h), olin todella todella uupunut. Mulla alkoi myös naistenvaivat joten osittain johtuu siitä. Keskiviikon powersteppi paino myös vielä kehossa, kun tuntu, että en pystynyt edes kynää nostamaan pöydältä ilman, että maitohapot tuntu käsissä :D


Torstaina töissä kotiin, olin väsynyt :(
Perjantaina työt alkoi sitten aikasemmin, koska työpaikalla juhlittiin erään työntekijän 60-vuotis päivää <3 Aaamu alkoi siis skumpalla ja herkullisilla voileipäkakuilla. Oli kiva viettää aikaa työntekijöiden kanssa vähän muussakin kun työn merkeissä.

Työasua eilen!

Skool!
Oon tän viikkoo, koittanu löytää jotain pieniä tekijöitä, että tuntuuko tää Helsinki niin kun kodilta. En oo löytänyt vielä vastausta kysymykseen. Ootan sitä tunnetta, joka tulee varmaan ehkä kai joskus, että tää on miun koti.
Eilen kun lähdin töistä, ja eräs tyttö työpaikalta halas minua, sillon tuli se tunne, että ihanaa, joku halaa. Joensuussa on monta ihmistä ketkä aina halaa, ja sillon tulee kotoisa olo. Miun koti tuntuu miun kodilta, mutta en ole varma, onko metrolta kävelemä matka niin kotoisa aina? Ympäristö on kaunista missä asun, mutta vielä se ei tunnu ainakaan kodilta :( Aika näyttää ja päivä kerrallaan, mennään eteenpäin <3

Ihanaa viikonloppua lukijoille <3 Tää rupeaa laittautumaan ja lähtee shoppailemaan <3

2 kommenttia:

  1. Koti on siellä, missä sydän on :) Siellä, mistä löytyy sinulle läheisiä ja rakkaita ihmisiä, on kotisi. Jos ihastut tai rakastut helsinkiläiseen mieheen, alkaa Helsinki viimeistään tuntua kodilta.

    VastaaPoista
  2. Tsempit sinne Heltsinkiin! Tiijätkö et kotiin voi aina palata :) Nauti nyt olostasi siellä. Se kotiutuminen ottaa aikansa. Minäkin olen muuttanut useasti työn takia ja aina olen sopeutunut paikkaan ku paikkaan :) Terkkuja täältä Joensuusta!

    VastaaPoista

Pensamiento kiittää viestistäsi :)