perjantai 28. syyskuuta 2012

väsynyt raataja.

Oon jotenkin ihan yliväsynyt. Nyt jotenki alkaa olla ihan voimat loppuneet ja aamuisin väsyttää vaan kahta kauheammin, pidin kesällä viikon kesälomaa ja viimeksi olin lomalla tammikuussa, nyt alkaa olee fiilis sellainen, että tammikuu tule jo äkkiä haluan päästä lomalle. Toi koulu on paljon raskaampaa mitä osasinkaan odottaa. Tiedän, tiedän, ettei koulu ole koskaan lasten leikkiä, mutta silti, tää tehtävien määrä on ihan älytöntä jo nyt, on ihan sellainen olo, että tästä en muuten selviä sittenkään. Muutenkin kiukuttaa pari asiaa ja on taas epäoikeudenmukaisia asioita tapahtumassa, ja sekös sitten suututtaa. Tosi outoo muutenkin kun oon joutunut "koko elämäni" syrjinnän kohteeksi tavalla tai toisella, koska en oo parisuhteessa! ! Oot sinkku, et saa kutsua pariskuntien peli-iltaan, oot sinkku et saa asuntolainaa tarpeeksi, koska haet sitä YKSIN, oot sinkku et saa samanarvoista kohtelua muilta, koska sulla ei ole miestä ja lasta(lapsia), ihmiset ajattelee, että se elämä alkaa vasta sen jälkeen kun meet naimisiin ja saat lapsia, ennen sitä sinä et oo mitään, se on ihan totta oikeesti, aina kun me mennään perheen kanssa sukuloimaan/sukujuhliin, niin oon siellä näkymätön, kukaan ei kysy minulta mitään koska mulla ei ole varmaankaan kerrottavaa koska olen sinkku ja minun elämäni tärkeimmät asiat pitäisi olla lapset ja mies. Mutta voin sanoa, koska oon sinkku, oon saanut kokea paljon sellaisia asioita mitä en varmasti olis voinut kokea ollessani parisuhteessa/perheellinen äiti. Oon saanut matkustella siskoni ja ystävieni kanssa maailman kauneimissa paikoissa, saan tehdä itse omat valintani ja suunnitella jokaisen päivän miten haluan! Sinkkuihminen voi myös saada elämäänsä jotain sellaista mitä perheen äiti ei välttämättä voi! Ei sinkkuuden täytyisi olla RUMA-sana, sinkkuus voi myös olla valinta, elämäntapa ja ihanin tunne! Mutta silti, jokaisia ihmisiä täytyisi kohdella samanarvoisesti parisuhdetittelistä välittämättä! Huh! Joo okei myönnän, tää asia sai alkunsa eräästä asiasta, mutta toinen asia johti toiseen ja tästä tuli postaus.
Sympatiat kaikille teille, joita ollaan kohdeltu/kohdellaan epäaoikeudenmukaisesti sinkkuuden takia! Lisään pari kuvaa tähän postaukseen viitaten, kuvat kertoo fiiliksiäni!






Ihanaa viikonloppua kaikille ja halauksia!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pensamiento kiittää viestistäsi :)